درجمع مردم مالخلیفه مطرح شد؛

9دی روز حماسه بزرگ ملت ایران و روز مایوسی دشمنان است

علیرضا اسحاقی گفت: ۹دی روز حماسه بزرگ ملت ایران و روز مایوس شدن دشمنان داخلی وخارجی است.
کد خبر: ۸۹۶۹۵۳۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛مراسم راهپیمایی ۹دی از ورودی شهرمال خلیفه با حضوراقشار مختلف مردم آغاز و تا مصلی نماز جمعه ادامه بافت.

دراین مراسم علیرضا اسحاقی درجمع شرکت کنندگان دراین مراسم با گرامیداشت حماسه برزگ یوم الله ۹دی به ایراد سخن پرداخت.

وی گفت: ۹دی روز حماسه بزرگ ملت ولایتمدار ایران و روز مایوس شدن دشمنان داخلی وخارجی است. سخنران یوم الله 9دی اظهار کرد:دشمنان اسلام ناب وانقلاب اسلامی سالها قبل انتخابات۸۸برنامه هایی برای براندازی جمهوری اسلامی تدارک دیدند وتمام تلاش خود رابکاربستندکه سرانجام با حضور امت حزب الهی و بصیر در روز ۹دی فتنه و کید دشمنان به زباله دان تاریخ ریخته شدند.

 اسحاقی افزود:استکبارجهانی پنداشت که ایران گرجستان است که باشعارتقلب براحتی بتوانندانقلاب را سرنگون کنند.

وی درادامه اظهارکرد:درخرداد ۸۸ درحالیکه مردم مشغول رأی دادن بودند و وقت قانونی رأی ریزی به اتمام نرسیده بود یکی ار کاندیدا ها در نشست خبری خود را پیروز انتخابات معرفی کردند، که این هم یکی از نقشه های دشمن بود و وقتی این نقشه باشکست مواجه شد،شعار تقلب سر دادند.

سخنران یوم الله 9دی افزود:حدودهشت ماه با آشوب، بلوا و آتش کشیدن حساراتی را به کشور واردکردند و به پاره کردن عکس امام امت اکتفا نکردندمساجد را به آتش کشیدندبه عزاداران حسینی حمله و در عاشورا رقص وپایکوبی به راه انداختند‌، درخیابان ها به اموال عمومی خسارت وارد کردند.

وی ادامه داد: باتوجه به بی حرمتی ها خون ملت را به جوش آوردند، سرانجام امت قهرمان وانقلابی و  ولایتمدار در روز ۹دی با تمام وجود به خیابانها آمدند وحماسه ماندگار ۹دی را به خلق کردند و شمنان را شکست دادند.

ارسال نظرات