مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان سیستان و بلوچستان گفت:مسئولان در نرمش قهرمانانه داخلی و خارجی مراقب عکس العمل های حریف باشند
کد خبر: ۸۹۶۹۵۵۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

سرهنگ پاسدار رضا لکزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان با اشاره به مسائل اخیر در کشور اظهار داشت:این سازمان با رویکردی توام با بصیرت و اقتدا به امام و مولای خود، مسائل اخیر را رصد نموده و همگام با سایر اقشار و مردم در دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی از هیچ کوششی فرو گزار نخواهد کرد.

وی افزود: بسیج حقوقدانان آمادگی دارد تا
درهر زمان که لازم باشد، حماسه ۹ دی دیگری را خلق کند و از مسئولین تقاضا دارد در نرمش قهرمانانه داخلی و خارجی مراقب عکس العمل‌های حریف باشد تادر این میان شرمسار شهداء و امام شهداء شویم.

وی با اشاره به پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف بویژه علم تصریح کرد: دشمن همواره از پیشرفت علمی کشور بویژه در بحث انرژی هسته‌ای احساس خطر کرده است.

وی بیان کرد: ایران در بحث تولید علم از قدرت‌های برتر دنیا است و این دستاورد در شرایطی بدست آمده است که طی سال‌های متمادی دستخوش انواع تحریم‌ها قرار گرفته است.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان گفت:ملت شریف ایران از ابتدای انقلاب با تحریم‌های ظالمانه دشمنان روبرو بوده و فشار‌های اقتصادی را تحمل نموده است.

لکزایی افزود:، اما با ایجاد فرصت‌هایی که توسط فرزندان برومند ملت در سایه پیروی از فرامین ولایت بوجود آمده به دستاورد‌های عظیم علمی در بسیاری از علو م به ویژه در مباحث انرژی  صلح آمیز هسته ای دست یافته است.

وی بیان کرد:هم اکنون در شرایطی قرار داریم که بسیاری از کشور‌ها از پیشرفت علمی ما احساس خطر می‌کنندو تلاش می‌کنند با مانع تراشی، سنگ اندازی وانواع  ترفند‌های مانع از پیشرفت  ما شوند.
ارسال نظرات