خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی در مراسم گرامی داشت 9 دی در شیروان با بیان اینکه فتنه 88 فقط صرف تقلب نبود، گفت: آنچه در این فتنه مطرح بود بحث براندازی نظام و تضعیف ولایت بود.
کد خبر: ۸۹۶۹۵۵۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام حسین زحمتکش در مراسم گرامی داشت 9 دی در شیروان با بیان اینکه

هدف فتنه گران  فاصله انداختن بین ولی فقیه و امت بود اظهار کرد: فتنه 88 آمد تا عزت انقلاب اسلامی را بگیرد و قدرت آن را خدشه دارکند.

وی ادامه داد: دشمن هیچ‌گاه از فتنه‌انگیزی دست برنمی‌دارد و هرروز با بهانه‌های واهی چه از طریق نیروهای داخلی و برون‌مرزی به دنبال تضعیف رهبری و انقلاب نقشه می‌کشند.

وی با بیان اینکه اگر رهبری تضعیف شود این انقلاب از ماهیت و هویت خود می افتد گفت: ولی فقیه را باید مردمی آگاه و بصیر همراهی کنند که لبیک گو باشند .

وی گفت: امام(ره) کاری کرد که انقلاب ما در اوج عزت و قدرت به سر می برد و انقلابی را رقم زد که با وجود ظلم و ستم استکبارجهانی بساط آنان از جامعه اسلامی برچیده شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه استان خراسان‌شمالی اظهار داشت: زمانی که مردم پای انقلاب محکم بایستند هیچ فردی نمی‌تواند خدشه‌ای به آن وارد کند.

زحمتکش ادامه داد: دشمن‌شناسی و تبعیت از رهبری باید حرف دل مردم ایران باشد.

وی با اشاره به تحریم های اقتصادی و جنگ اقتصادی دشمنان گفت: مسئولان دولتی به فکر اقتصاد و معشیت مردم باشند و  اگر اقتصاد مقاومتی به نحو شایسته اجرایی شود کلی از مطالبات مردم حل خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها