خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: فتنه ۸۸ استحاله فرهنگی بود همه تحریم هایی که اینها مدعی هستند بعد از جریان فتنه شکل گرفت و اوج تحریم ها بعد از فتنه ۸۸ بود.
کد خبر: ۸۹۶۹۵۷۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، حجت الاسلام مهدی غلامی شنبه شب در مراسم گرامیداشت نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در طبس که حضور پر شور مردم برگزار شد گفت: نقشه راه را باید از ولایت گرفت و گرنه دچار سردرگمی خواهیم شد.

 

حجت الاسلام غلامی افزود: عده ای بودند که رو در روی ولایت فقیه ایستادند و گفتند شما را قبول نداریم و نتیجه اش را در سطح کشور می‌بینید، همه باید مواظب و تا آخرین لحظه مراقب وسوسه های شیطان باشیم.

 

وی با بیان اینکه دلیل عظمت حضرت معصومه(س) بندگی خدا، سربازی ولایت و عشق امام رضا(ع) بود گفت: سردار سلیمانی پس از سقوط آخرین پایگاه داعش در سوریه نامه ای که به حضرت آقا دادند در آنجا میگویند من سرباز صفر ولایتم.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی ابراز کرد: از اول تاسیس حکومت اسلامی و در هزار و چند صد سال قبل برای حکومت اسلامی پنج جریان و دشمن در مسیر اسلام سنگ اندازی کردند و در فتنه بودند.

 

وی گفت: اولین گروه دشمن کوچک و کم اهمیت است و آن برخی از کسانی هستند که به طمع رسیدن به جایگاه سیلی خوردند و اینها وسط میدان آمدند.

 

حجت الاسلام غلامی افزود: گروه دوم مکه با مرکزیت علیه اسلام در راس آن ابوسفیان بود و امروز در راس آن آمریکاست، دشمن رابشناسیم.

 

وی عنوان کرد: امروز هم استکبار وجود دارد از اول انقلاب آمریکایی ها را ببینید که از ابتدای کار به دنبال براندازی بودند و هشت سال جنگ را به ما تحمیل کردند، حادثه طبس و موارد دیگری که طاغوت زمان بر علیه جمهوری اسلامی انجام میدهد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی ادامه داد: اینها دیدند براندازی در جمهوری اسلامی معنا ندارد و از طریق سست کردن باورها وارد شدند و بالا رفتن آمار طلاق و کاهش آمار ازدواج نقشه دشمن است.

 

وی با بیان این که  اوج تحریم ها بعد از فتنه ۸۸ بود گفت: فتنه ۸۸ استحاله فرهنگی بود همه تحریم هایی که اینها مدعی هستند بعد از جریان فتنه شکل گرفت.

 

حجت الاسلام غلامی افزود: طاغوت برای براندازی به میدان آمد و فتنه ۸۸ فتنه عظیمی بود که سال ها روی آن کار کردند و نشستند برنانه ریزی و طراحی کردند تا این فتنه شکل گرفت.

 

وی تاکید کرد: اگر مدیریت رهبری و حضور مردم نبود معلوم نبود این کشور به کجا کشیده می‌شد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: دشمن سوم و خونی اسلام دشمن سازمان یافته ای به نام یهود است در آن زمان چقدر در مسیر اسلام سنگ اندازی کردند و امروز نیز در رأس آن اسرائیل است.

 

وی با بیان این که همه این فتنه ها ریشه در تفکر یهود و اسرائیل دارد افزود: امروز بزرگترین دشمن اسرائیل است، اسرائیل غاصب جنایتکار وسط میدان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند.

 

حجت الاسلام غلامی افزود: دشمن چهارم منافقین بودند، سخت ترین جبهه دشمن منافقین هستند؛ کسانی که ظاهر انقلابی دارند، شعار ولایت می‌دهند و بین صفوف هستند از پشت خنجر را فرو میبرند اینها خطرناک ترین افراد هستند.

 

وی ادامه داد: پنجمین مورد به مراتب خطرناک تر از چهار دشمن قبلی است که باید مراقب بود و آن در درون هر یک از ما وجود دارد، تمایلات نفسانی است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها