خبرهای داغ:
صبح امروز صورت گرفت ؛

اعلام نتایج نهایی ماراتن تولیدات محتوا در فضای مجازی من و رسانه

مدیر مرکز شباب این استان گفت: ماراتن من و رسانه از ۲۷ آبان ماه ۹۶ به مدت یک ماه در سطح استان گلستان برگزار گردید که در این مسابقات ، فعالین تولید محتوای مجازی سراسر استان به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۸۹۶۹۵۸۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، مدیر مرکز شباب این استان گفت: ماراتن من و رسانه از ۲۷ آبان ماه ۹۶ به مدت یک ماه در سطح استان گلستان برگزار گردید که در این مسابقات ، فعالین تولید محتوای مجازی سراسر استان به رقابت پرداختند.

وی افزود: در این فراخوان شرکت کنندگان می بایست تولیدات خود را در چارچوب قالب ها و موضوعات تعیین شده برای سایت اصلی مسابقه ارسال می کردند که بعد از داوری و کسب امتیاز در جدول رده بندی مسابقه درج می گردید که در پایان این مسابقات ۳ نفر برتر که حائز رتبه های اول تا سوم مسابقه شدند به عنوان برندگان اصلی شناخته شده و جوایز ارزنده دریافت کردند.

به گفته مدیر این مرکز؛در راستای یکی از اهداف تعریف شده ی مسابقه مبنی بر شناسایی و تقویت استعداد های برتر در زمینه تولید محتوای مجازی،تعداد ۲۰ نفر از منتخبین مسابقه شناسایی شده و به عضویت تیم تولید محتوای مرکز شباب گلستان در آمدند تا در آینده جهت تحقق جبهه ی واحد تولید محتوای غنی فرهنگی در فضای مجازی به کارگیری شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از افرادی که در طول سه دوره ۱۰ روزه،توسط تیم داوری این مسابقه انتخاب شدند تقدیر شده و به هر کدام یک هدیه ۵۰۰۰۰۰ ریالی پرداخت گردید.

اعلام نتایج نهایی ماراتن تولیدات محتوا در فضای مجازی من و رسانه

اسامی نفرات برتر ۳ دوره مسابقه:

– برترین های ده روز اول 

۱-مصطفی جعفری از علی آباد

۲-مجتبی حاجی حسین زاده از کلاله

۳-جابر فرهادی از گنبد کابوس

 

– برترین های ده روز دوم 

۱-مینا کیا از کردکوی

۲-ام البنین خواجه از مینودشت

۳-محمد اکبری از گرگان

 

– برترینهای ده روز سوم 

۱- محمد امین پسرکلو از مینودشت

۲- محمد صالح رمضانی از رامیان

۳- حلیمه اوزونی از مراوه تپه

 

لازم به ذکر است جوایز نفرات اول تا سوم،به ترتیب ۸۰۰۰۰۰۰ ، ۵۰۰۰۰۰۰ و ۳۰۰۰۰۰۰ ریال می باشد که با اطلاع رسانی قبلی طی مراسمی به آنها اهدا خواهد گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها