خبرهای داغ:
در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین تشکیل شد.
کد خبر: ۸۹۶۹۵۹۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت اجرای برنامه‌های ایام‌الله دهه‌فجر با حضور اعضای این کمیته برگزار شد.
در این جلسه، غلامرضا حقایق‌پور رییس کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین به برخی از برنامه‌های این دهه اشاره کرد و گفت: تجلیل از جامعه ایثارگران، گلباران نمادین قدمگاه امام(س) و اجرای برنامه زنده تلویزیونی با حضور زندانیان سیاسی از جمله این برنامه‌ها است.
وی افزود: بازدید قشرهای مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان از موزه شهدای قزوین در گلزار شهدا از دیگر برنامه‌ها است که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با سیره شهدا اجرا می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به برنامه‌ی مهمانی لاله‌ها اشاره کرد و گفت: در این برنامه مسوولان و مردم مزارهای شهدا را گلباران کرده و یک بار دیگر با اهداف و آرمان‌های آنها تجدید بیعت می‌کنند.
حقایق‌پور نواختن زنگ انقلاب، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، دیدار با زندانیان سیاسی قبل از انقلاب و برگزاری یادواره‌های شهدا را از دیگر برنامه‌های کمیته برشمرد.
وی با اشاره به اتفاقات اخیر افزود: باید برنامه‌های دهه‌فجر در سال جاری پررنگ‌تر برگزار شود تا مردم به ویژه نسل جوان بیشتر با دوران استبداد حکومت شاهنشاهی و دستاوردهای نظام اسلامی آشنا شوند.
این مسوول برگزاری نمایشگاه تصاویری از شهدای انقلاب، چاپ پوستر شهدای انقلاب را از دیگر برنامه‌ها عنوان و بیان کرد: مسابقه عکاسی نیز در این ایام برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند شرکت کنند.
رییس کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین افزود: هر دستگاهی که در ایام دهه‌فجر برنامه‌ای داشته باشد می‌تواند از امکانات بنیاد شهید و امور ایثارگران استفاده کند تا فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر در جامعه ترویج یابد.
در ادامه این جلسه، هر یک از مسوولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی که عضو کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین بودند، برنامه‌های پیشنهادی و نظرات خود را در اجرای برنامه‌های دهه‌فجر ارایه کردند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها