خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه:

بصیرت مردم در فتنه 88 ناامیدی دشمنان را رقم زد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه بیان کرد: بصیرت ملت ولایی ایران اسلامی در حادثه فتنه 88 زمینه ناامیدی دشمنان خارجی و داخلی را فراهم آورد.
کد خبر: ۸۹۶۹۵۹۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه در مراسم یادواره شهدای پایگاه امام علی(ع) این شهرستان گفت: همه و به ویژه خدمت گزاران به این نظام بایستی همواره به خاطر داشته باشند که این خدمت و عزت امروز را مدیون خون شهدا هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه اظهار داشت: شهدای هشت سال دفاع مقدس با خلوص نیت به منزله دفاع از اسلام به شهادت و در نتیجه بالاترین مقام قرب الهی رسیدند.

وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به آسانی به دست نیامده و در طول تشکیل و فعالیت آن شاهد فتنه ها و تفرقه افکنی های فراوانی چه از سوی ایادی کفر و چه از طرف دشمنان و منافقان داخلی بوده ایم.

سرگرد خبازی ادامه داد: آنچه سبب پیروزی و سربلندی نظام و انقلاب ما در طول حیات خود شده تنها بصیرت ملت ولایی ایران اسلامی بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشرویه اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه سال 88 که با همکاری منافقان داخلی در ایران شکل گرفت موجب شد که به بهانه تقلب جسارت های بسیاری به اسلام کرده و حتی به ملت ایران نیز رحم نکردند.

سرگرد خبازی افزود: مردم ولایی ایران نیز با هوشیاری و بصیرت خود بار دیگر به میدان آمدند و با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری جریان حادثه فتنه ۸۸ را خاموش و فتنه گران را نا امید کردند.

وی از حضور باشکوه مردم ولایی شهرستان بشرویه در مراسمات مذهبی و یادواره شهدا تقدیر کرد و گفت: انشالله این شکوه در حماسه نهم دی ماه باردیگر پر شورتر از قبل برگزار و مردم ولایی این شهرستان با حضور پررنگ خود انزجارشان را از فتنه گر نشان خواهند داد.

گفتنی ست در این یادواره یادو خاطر ۲۱ شهید پایگاه بسیج شهری امام علی(ع) بشرویه گرامی داشته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها