خبرهای داغ:
معاون حفظ ارزش های اسلامی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی:
معاون حفظ ارزش های اسلامی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: متاسفانه عده ای پیدا شده که ادعای اصولگرا و اصلاح طلب بودن را دارند اما غافل از این هستند که اصل نظام ما تنها ولایت فقیه بوده و سایر مسائل حاشیه ای است.
کد خبر: ۸۹۶۹۵۹۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

سرهنگ حسن باخرد معاون حفظ آثار ارزش های اسلامی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی در یادواره شهدای پایگاه بسیج امام علی (ع) شهرستان بشرویه گفت: امنیت امروز وراحتی ملت جمهوری اسلامی ایران را مدیون رشادت های رزمندگان و شهدا هستیم و نباید فراموش کرد که ملت ایران اسلامی با امنیت ترین کشور را در جهان دارد.

وی گفت: به دلیل امنیت حاکم بر کشور ما اکثر مسلمانان علی رغم وجود اماکن مذهبی در  کشورهای همسایه با خیال راحت برای زیارت، به حرم مطهر رضوی می آیند.

سرهنگ باخرد اظهار داشت: شهدا نمونه بارز استقامت و ایثار بوده و به مانشان دادند که برای حفظ اسلام جان ارزشی ندارد و جایگاه شهدا در پیشگاه خداوند محفوظ است.

راوی هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: یادواره شهدا، مراسمی ست که برای شهدایی می گیریم که هنوز زنده اند و باید الگوی همه ما باشند.

سرهنگ باخرد گفت: ما نباید اصل اسلام و رهبری را تنها بذاریم چراکه در تمامی وصیت های شهدا بر حفظ انقلاب و حمایت از ولایت فقیه تاکید شده است.

وی خطاب به سیاسیون هم گفت: متاسفانه عده ای پیدا شده که ادعای اصولگرا و اصلاح طلب بودن را دارند اما غافل از این هستند که اصل نظام ما تنها ولایت فقیه بوده و سایر مسائل حاشیه ای است.

معاون حفظ آثار و ارزش های هشت سال دفاع مقدس سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی خطاب به جوانان نیز افزود: شهدایی که برای دفاع از خاک ایران جان خود را فداکردند همه جوان بوده و با هزاران آرزو به این سمت حرکت کردند تا امروز شما جوانان بتوانید با اقتدار و با عزت زندگی کنید.

سرهنگ با خرد با اشاره به شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران که امروزه گاها توسط فتنه گران و منافقان به گوش می رسد گفت: این افراد باید بدانند که اگر شهدا نبودند جانی برای آنها باقی نبود تا اینگونه شعارهایی نسبت به نظام و اسلام سردهند.

راوی هشت سال دفاع مقدس نیز گفت: عده ای که به مراسم عزای امام حسین(ع) و به امام راحل(ره) توهین کردند هنوز محاکمه نشده و همچنان در صدد خدشه دار کردن اصل نظام و دورنمودن ملت از رهبری هستند لذا باید هوشیاری و بصیرت خود را حفظ نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها