خبرهای داغ:
مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشتر به جوانان بازگو شود تا شناخت آنها در اهمیت برپایی این انقلاب و نابودی رژیم شاهنشاهی ارتقا یابد.
کد خبر: ۸۹۶۹۶۲۰
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام قائد امینی مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون در جلسه کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: در دوران انقلاب اسلامی بین قشرهای مختلف مردم روحیه‌ی ایثارگری، شهادت‌طلبی، انس و الفت برقرار بود و به تاسی از اسلام، قرآن‌کریم و بیانات امام خمینی(س) در برپایی انقلاب اسلامی جانفشانی کردند.
نماینده زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب استان قزوین افزود: انقلاب اسلامی نسبت به همه‌ی انقلاب‌های دنیا متفاوت بود و در راستای نابودی ظلم و ستم و رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان به وجود آمد.
وی با اشاره به اینکه آمریکا همواره دشمن ایران بوده است، گفت: مردم انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا، راهنمایی‌های امام خمینی(س) و مقام معظم رهبری و ایجاد وحدت و اتحاد توانستند دشمنان را شکست دهند و پیروز میدان باشند.
مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون با بیان اینکه آمریکا هیچ گاه از دشمنی با ایران دست بر نمی‌دارد، افزود: آنها امروز از مشکلات موجود جامعه مانند بیکاری و وضعیت اقتصادی و کم‌کاری‌های برخی از مسوولان سوء استفاده کرده و و اتفاقات اخیر را در کشور ایجاد کردند.
امینی با اشاره به تفاوت‌های رژیم شاهنشاهی و انقلاب اسلامی گفت: در زمان این رژیم کسی جرات یک حرف زدن را نداشت ولی امروز مردم به ویژه جوانان آزادانه همه حرف‌هایشان را به مسوولان بیان می‌کنند.
این مسوول با بیان اینکه در دوران رژیم شاهنشاهی خفقان و ظلم و ستم حاکم بود، افزود: فضای این حکومت باید بیشتر به مردم انتقال یابد که متاسفانه تاکنون این مهم محقق نشده است.
مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون افزود: باید در ایام دهه‌فجر گفتمان امام خمینی(س) را زنده کنیم و ضعف‌ها و مشکلاتی که وجود دارد با روحیه‌ی ایثار، شهادت، استقلال و آزادی برطرف نماییم.
امینی گفت: دهه‌فجر فرصت خوبی برای متذکر شدن به خودمان است که چه ضعف‌هایی داریم و با توجه به رفع آنها، وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را بهتر کنیم.
وی با بیان اینکه اصل برپایی انقلاب اسلامی درست بوده است، افزود: اگر هم امروز مشکلاتی وجود دارد به دلیل این است که برخی از مسوولان نتوانستند در رفع مشکلات مردم عملکرد خوبی داشته باشند.
مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون افزود: اشتباهات نظام را به پای انقلاب اسلامی نگذارید زیرا اهداف تشکیل این انقلاب درست بوده و ایراد از ما مسوولان است که نتوانستیم به مردم خدمت شایسته ارایه دهیم.
این مسوول افزود: باید جوانان انقلاب اسلامی را بیشتر بیدار و آگاه‌شان کنیم تا با شناخت بیشتر با افکار پلید دشمنان، فریب‌ آنها را نخورند.
وی به برنامه‌های دهه‌فجر اشاره کرد و گفت: باید در این ایام برنامه‌های مختلفی اجرا شود تا قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان بیشتر با دوران ظلم و کفر رژیم شاهنشاهی و استقلال و آزادی جمهوری اسلامی آشنا شوند.
نماینده زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب استان قزوین با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه چند دستگاه نیست، افزود: در این راستا باید همه مسوولان دستگاه‌های اجرایی ورود مصمم و جدی‌تر داشته باشند.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها