مدیرکل دامپزشکی استان زنجان:

صدور بیش از یک میلیون جوجه یک روزه از استان

در سال‌جاری یک میلیون و 137 هزار و 500 قطعه جوجه یک روزه از استان زنجان صادر شده است.
کد خبر: ۸۹۶۹۶۳۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان ، مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: در سال‌جاری یک میلیون و 137 هزار و 500 قطعه جوجه یک روزه از استان زنجان صادر شده است.

محمدباقر حاج کاظمی افزود: صادرات انواع تولیدات پروتئینی در دستور کار اداره کل دامپزشکی استان زنجان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه جوجه یک روزه، تخم مرغ نطفه‌دار، خامه استریل و دام زنده از جمله کالاهای صادراتی است، اظهار داشت: این کالاها به کشورهای ارمنستان، افغانستان، آذربایجان و عراق صادر می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در سال‌جاری یک میلیون و 137 هزار و 500 قطعه جوجه یک روزه از استان زنجان صادر شده است، تصریح کرد: این جوجه‌ها به ارمنستان، افغانستان و آذربایجان صادر شده است.

حاج کاظمی با اشاره به اینکه عراق مقصد تخم مرغ‌های نطفه‌دار از استان زنجان است، گفت: از آغاز سال تا دی‌ماه سال‌جاری 216 هزار عدد تخم مرغ‌های نطفه‌دار به عراق صادر شده است.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری 39 هزار و 555 بسته خامه استریل از استان زنجان صادر شده است، گفت: این مواد به آذربایجان صادر شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه در سال‌جاری 83 رأس دام زنده از استان زنجان صادر شده است، بیان کرد: این دام‌ها به کشور افغانستان صادر شده است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار