به مناسبت هفته بصیرت:

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان یزد بیانیه ای صادر کرد

در این بیانیه آمده است: فتنه گران بدانند که اگر خواسته باشند بار دیگر کوچکترین خللی در این نظام مقدس وارد کنند دیگر ملت شریف و بزرگ وار ایران از گناه آن‌ها نخواهند گذشت.
کد خبر: ۸۹۶۹۶۷۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان یزد به مناسبت نه دی بیانیه ای صادر نمود. متن بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حماسه ۹ دی تجلیگاه بصیرت عاشورایی و پیوند ناگسسته ملت با ولایت فقیه است.
۹ دی ۱۳۸۸ روز پیروزی جبهه حق علیه باطل بود. روز حضور پرشکوه و افتخارآمیز ملت در حمایت از ولایت فقیه و آرمان‌های این انقلاب بود. روزی که مردم ایران بار دیگر انقلابی مانند ۲۲ بهمن را در سرنوشت این کشور رقم زدند. حضور به موقع مردم در صحنه نشان از بصیرت بالا و ولایت پذیری آنان داشت.
ملت بزرگ ایران از هر قوم و رنگ و نژادی که باشند، هرگونه هنجار شکنی و حرمت شکنی نسبت به عاشورا را محکوم می‌کنند و جلوی آن با تمام قوا می‌ایستند.
دشمنان قسم خورده این مرز و بوم به خیال باطلشان، با جو سازی اینکه در انتخابات ایران تقلب صورت گرفته می‌تواند به این نظام مقدس ضربه وارد کنند و با کمک به فتنه گران می‌توانند نقشه‌های شوم خود را در براندازی این نظام عملی سازند.
این دشمنان یادشان رفته است که خدا همیشه با این ملت است و این کشور امام زمان (عج) به این راحتی شکست نمی‌خورد.
آن‌ها یادشان رفته که در دفاع از این کشور حتی ریگ‌های بیابان نیز مامور می‌شوند که دشمنان این ملت را نابود سازد و نقشه‌های شوم آن‌ها را نقش برآب کند.
ملت ایران در این مدت حدود ۴۰ ساله که از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) می‌گذرد انواع تحریم‌ها را به خود دیده است و هرگز کمر خم نکرده، بلکه هر دفعه مقتدرانه‌تر در مقابل تحریم‌ها ایستاده است؛ و امروز دشمنان داخلی و خارجی با حربه فشار اقتصادی بر مردم می‌خواهند که به این نظام و رهبری معظم فشار آورند؛ و دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدانند که مردم ایران تحت هیچ شرایطی نخواهند گذاشت که این حربشان عملی شود.
رهبر معظم انقلاب اسلام امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فرمودند که جهاد اقتصادی همراه با اقدام و عمل داشته باشید.
اگر امروز مسئولین و خواص جامعه به این حرف آقا جامعه عمل نمی‌پوشانند بدانید و آگاه باشید که مردم فهیم ایران حتما به گفته مولا و رهبر خود جامعه عمل می‌پوشانند.
دشمن بداند که جوانان این کشور فقط منتظر یک اذن از طرف رهبر خود هستند تا دنیا را از وجود دشمنان اسلام پاک سازند.
فتنه گران بدانند که اگر خواسته باشند بار دیگر کوچکترین خللی در این نظام مقدس وارد کنند دیگر ملت شریف و بزرگ وار ایران از گناه آن‌ها نخواهند گذشت.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان یزد
ارسال نظرات
آخرین اخبار