خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در آیین گرامیداشت حماسه تاریخی ۹ دی میانه، بصیرت را رمز موفقیت بر همه فتنه ها عنوان کرد و افزود: در 9 دی، طومار فتنه گران برای همیشه پاره شد.
کد خبر: ۸۹۶۹۶۸۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در مراسم گرامیداشت ۹ دی شهرستان میانه بابیان اینکه رمز پیروزی در فتنه‌ها بصیرت است، افزود: خواست و اراده پروردگار مقدم بر تمام قدرت‌های پوچ و پوشالی دنیا است.

   وی با اشاره به این موضوع که برخی عناصر داخلی در سال ۸۸ با آشوب و فتنه درصدد بر هم زدن امنیت و براندازی نظام و انقلاب بودند، اظهار داشت: آتش زدن پرچم امام حسین(ع) و هتک حرمت به عزاداران باعث شد صبر مردم نسبت به این موضوعات در ۹ دی لبریز و طومار این افراد را برای همیشه پاره کنند.

   حجت‌الاسلام‌ قریشی به عدم پشیمانی عناصر فتنه تا به امروز نسبت به افرادی که به دستگاه امام حسین(ع) توهین کردند اشاره کرد و افزود: جواب دندان‌شکن این افراد را مردم با حماسه تاریخی ۹ دی به نحوه احسن دادند.

   امام‌جمعه ارومیه با اشاره به جایگاه و نقش مهم بصیرت در میان مسلمین اشاره و بیان کرد: در هر برهه از زمان وجود بصیرت در میان مردم موجب پیروزی و نبود آن عامل شکست بوده است.

طومار فتنه گران در نهم دی با بصیرت مردم برچیده شد

  حجت‌الاسلام‌ قریشی بابیان اینکه حرکت در مسیر الهی درنهایت پیروزی را نصیب ملت مسلمان خواهد کرد که این موضوع را در هشت سال دفاع مقدس تجربه کردیم، خاطرنشان کرد: گذر از این برهه از زمان که کشور دچار مشکلات اقتصادی شده است نیازمند همت و تلاش مضاعف مسئولان و صبر و تلاش مردم در راستای داخلی کردن اقتصاد و عدم وابستگی  به غرب است.

   وی بابیان اینکه همه ابرقدرت‌های پوچ و پوشالی جهان در مقابل خواست خداوند متعال ذره‌ای بیش نیستند، تصریح کرد: اگر ملت ما باایمان و اعتقاد در سایه ولایت و عمل به دین می‌توانند تمامی قله‌ها را فتح کنند.  

ارسال نظرات