پرسپولیس ــ طارمی؛ «خیریت» یک‌طرفه

مهاجم محروم پرسپولیس مسئولان این باشگاه را سنگ روی یخ کرد و عملاً در ماجرای محرومیت سرخپوشان او بود که سود برد.
کد خبر: ۸۹۶۹۶۹۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، وقتی مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از بازگشت از ترکیه از بخشش جریمه 780 هزار یورویی (حدود 4 میلیارد تومان) مهدی طارمی در پرونده شکایتی باشگاه ریزه اسپور صحبت کردند کاملاً مشخص بود که در این پرونده باز هم باشگاه پرسپولیس بازنده تمام‌عیار است از این جهت که محرومیت این باشگاه از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی لغو نشده و فقط خوش به حال مهدی طارمی می‌شود که بابت خطای مرتکب‌شده جریمه‌ای پرداخت نخواهد کرد.

زمان زیادی نگذشت تا اینکه فیفا به مسئولانِ امیدوار باشگاه پرسپولیس اعلام کرد اعتراض‌شان به رأی صادره رد شده و محرومیت آنها از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی پابرجاست و در این میان هواداران پرسپولیس حداقل امیدوار بودند طارمی بعد از ضربه‌ای که بر پیکر باشگاهش وارد کرده حداقل راضی به تمدید قرارداد شود اما طبق اعلام برانکو او به‌صورت کتبی به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده قصد ماندن در این تیم را ندارد و می‌خواهد لژیونر شود.

نکته عجیب اینکه طارمی در حالی چنین ادعایی را مطرح کرده که حمیدرضا گرشاسبی در نشست خبری اخیر خود مدعی شد؛ با توجه به تلاش باشگاه پرسپولیس برای بخشش جریمه طارمی، این بازیکن تابع باشگاه است و قراردادش را نیز تمدید خواهد کرد. با توجه به اعلام موضع طارمی باید گفت این مهاجم حتی مسئولان باشگاهش را هم سنگ روی یخ کرد، انگار نه انگار که همین مسئولان بودند که برای بخشش جریمه او از مسئولان سیاسی بالارتبه دولت کمک گرفتند.

با شرایط موجود باید از مسئولان باشگاه پرسپولیس پرسید که؛ نتیجه این‌همه تلاش برای بخشش جریمه طارمی این بود که او اعلام کند در دوران محرومیت پرسپولیس قصد تمدید قرارداد با این باشگاه را ندارد آن هم در شرایطی که خود او باعث و بانی این محرومیت بوده است؟ اگرچه نباید نقش مسئولان قبلی باشگاه پرسپولیس را نیز در این مورد کمرنگ دانست.

اگر قرار بود ختم قضیه این باشد چه‌دلیلی داشت پای مسئولان بالارتبه دولت به این پرونده باز شود. قطعاً ترکیه‌ای‌ها بابت این لطفی که به باشگاه پرسپولیس و طارمی کردند در قبال آن خواسته‌ای از دولت یا باشگاه پرسپولیس خواهند داشت.

به گزارش تسنیم، در واقع همان‌طور که پیش از این گفته بودیم در ماجرای باشگاه پرسپولیس و ریزه اسپور این طارمی بود که برنده ماجرا شد. در حالی که هنوز مشخص نشده سرنوشت پولی که طارمی از هدایتی گرفته چه شده، او از پرداخت جریمه 4میلیاردی‌اش هم فرار کرد و البته قراردادش را هم با پرسپولیس تمدید نکرد تا این باشگاه بازنده مطلق این ماجرا باشد.اگرچه طارمی برای پرسپولیس زحمت کشیده و گل زده اما در این ماجرا او بود که سود کرد و رابطه‌اش با باشگاه همانند اتوبان یک‌طرفه بود؛ پرسپولیس همه تلاشش را برای جریمه نشدن طارمی به‌کار بست و طارمی هم تمام تلاشش را برای رفتن از پرسپولیس تا «خیریتی» که پس از محروم شدنش اعلام کرد، مشخص شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار