مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شمال‌غرب کشور در این آیین گفت: امروز تلاش دشمن بر این است که با پروژه نفوذ در داخل نظام به ایران اسلامی ضربه بزند.
کد خبر: ۸۹۶۹۷۰۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی گفت: امروز تلاش دشمن بر این است که با پروژه نفوذ در داخل نظام به ایران اسلامی ضربه بزند.

حجت الاسلام ولایی اظهار کرد: امروز دشمن به‌یقین رسیده که فقط با پروژه نفوذ و تضعیف روحیه انقلابی و جهادی به هدف خود می‌تواند دست یابد و تلاش دارد با کم رنگ کردن روحیه انقلابی و ترویج بی‌تفاوتی و استحاله فرهنگی به هدف ننگین خود دست یابد.

وی یاد آور شد: این‌همه جنایات توسط اسرائیل، رژیم آل سعود و کشورهای وابسته به آن‌ها در اقصی نقاط دنیا انجام می‌شود و هیچ‌کس صدایش درنمی‌آید، اما اقتدار نظامی و دفاع مشروع ایران اسلامی از اهداف و آرمان‌های انقلاب، همیشه مورد اعتراض استکبار است.

حجت الاسلام ولایی اضافه کرد: امریکا در تلاش است تا قدرت هسته‌ای و توانمندی‌های دفاعی کشور را تضعیف کند و با پروژه مذاکره و طول دادن این مذاکرات به هدف پلید خود که در عرصه نظامی نرسیده به آن برسد و همچنان که مقام معظم رهبری در رهنمودهای خود به آن تأکید داشتند می‌خواهند با توطئه‌های گوناگون برای نظام و انقلاب مشکل ایجاد کنند که در این راستا همه باید با هوشیاری توطئه‌های دشمنان را با بصیرت و دشمن‌شناسی و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری نقش بر آب سازیم.

وی راه نجات اقتصاد کشور را همچنان که رهبر معظم انقلاب به آن تأکیددارند تکیه‌ بر اقتصاد مقاومتی با بهره‌مندی از توانمندی‌های داخلی عنوان کرد و افزود در این راستا نیز همه باید تلاش کنیم تا به این هدف مهم با همت و تلاش مضاعف دست‌یابیم.

ارسال نظرات