مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا(ع):

کسانی که دشمن‌شاد رفتار می‌کنند نباید از تیغ نقد مردم مصون بمانند

مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: کسانی که دشمن‌شاد رفتار می‌کنند نباید از تیغ نقد مردم دلسوز و انقلابی مصون بمانند.
کد خبر: ۸۹۶۹۷۲۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرتیپ پاسدار حسینعلی یوسفعلی‌زاده در ویژه‌ برنامه سالروز حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت امشب در مسجد قدس نیشابور گفت: برخی نارسائی‌ها وجود دارد و هشدار هم داده می‌شود، مردم هم باید اعتراضشان را بکنند، اما این اعتراض‌ها به امریکا و انگلیس و ... هیچ ربطی ندارد.

وی با اشاره به اینکه سرویس‌های امریکا دنبال استخدام مستقیم و غیرمستقیم هستند، بیان داشت: آمریکایی‌ها دائم تلاش می‌کنند که در داخل جمهوری اسلامی نوکر و فرمان‌بر پیدا کنند همین منطق را برای سایر کشور‌ها نیز دارند، تلاش می‌کنند راهی برای نفوذ پیدا کنند قطعاً به دنبال نفوذ و نفوذی هستند دنبال کسانی هستند که خواسته‌های آن‌ها را در کشور اجرا کند چه کسی بهتر از کسانی که خورده نانی و مقامی داشته باشد و دست و بالش باز باشد؟

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: ما ضمن اینکه فریاد اصلی‌مان را بر سر امریکا داریم به همین تناسب دنباله‌های امریکا و افراد سست‌عنصری که دانسته و یا ندانسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزند در زیر دید داریم.

وی ادامه داد: ما چشم به سرانگشت امیر قافله عشق و اماممان داریم و گفته‌ایم از تو به یک اشارت و از ما به سر دویدن.

یوسفعلی‌زاده تأکید کرد: ۹ دی در بستر زمان جاری است ما انقلاب و نظاممان را دوست داریم، از بن دندان معتقدیم در دنیای امروز اگر یک نظام سیاسی و یک امام حقیقتاً برای اقامه عدالت و برای رفع ظلم قیام کرده باشد همین نظام و همین امام است، کسانی که دشمن‌شاد رفتار می‌کنند نباید از تیغ نقد مردم دلسوز و انقلابی و شهید داده مصون بمانند.

مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا (ع) بابیان اینکه چرا دشمن از مجاهدین میلیونی امروز حمایت نمی‌کند؟! اضافه کرد: اگر واقعاً پیگیر حقوق ملت ایران هستید، چرا میلیون‌ها نفر در شهر‌های ایران آمدند رسانه‌های بین‌المللی کر و کور شدند؟ اما چشم‌باز کردند ۱۰۰ نفر اینجا، ۲۰۰ نفر جای دیگر را بولد کردند که جمهوری اسلامی بدخواه پیداکرده است!

وی ادامه داد: مرگ بر مذاکرات بی‌فرجام، مرگ بر بازی برد برد با کدخدای جهان است. چرا آمریکایی‌ها طمع می‌کنند؟ چرا از تاریخ درس نمی‌گیریم؟ ما فرزند رمضانیم حاضریم سنگ به شکم ببندیم، ولی زیر ظلم نباشیم، با یک جهان می‌جنگیم، ولی با حاکمانی که از یزد پلیدترند بیعت نمی‌کنیم.

یوسفعلی‌زاده با اشاره به جهاد سیاسی افزود: مردم دقت کنید جهاد سیاسی هم داریم موقع رأی‌ریزی حقیقتاً نوکر مردم را انتخاب کنید، کسانی را انتخاب کنیم که ابهت خدا در چشمش باشد نه ابهت کدخدا.

وی خاطرنشان ساخت: آمریکایی‌ها می‌دانند دشمن بیرونی نمی‌تواند این کشور را تصرف کند دنبال این هستند که نوکرانی پیدا کنند تا به‌تدریج جمهوری اسلامی را از ماهیت خویش جدا کنند.

یوسفعلی‌زاده یادآور شد: منطق ۹ دی و منطق انقلاب اسلامی این است تا وقتی دست ملت در دست امام باشد شک نکنید ما پیروزیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها