خبرهای داغ:
کریمی اول خطاب به بعضی از مسئولین ؛

با این رفتارها پا روی سفره ی شهدا گذاشته اید و باید در برابر مردم و شهدا پاسخگو باشید

دکتر کریمی اول امروز در همایش اقتدار الهی در ذلت خواهی فتنه گران آمریکایی که با حضور مهندسان عمران و کشاورزی که در موسسه تحقیقات پنبه شهرستان گرگان که بمناسبت گرامیداشت 9 دی برگزار شد گفت: فتنه 88 یک فتنه ی طراحی شده توسط اتاق های فکر سازمان های جاسوسی سیا و موساد و همه ی کسانی که با انقلاب اسلامی زاویه داشتند با رمز تقلب شکل گرفت.
کد خبر: ۸۹۶۹۷۵۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان ، دکتر کریمی اول امروز در همایش اقتدار الهی در ذلت خواهی فتنه گران آمریکایی که با حضور مهندسان عمران و کشاورزی در موسسه تحقیقات پنبه گرگان بمناسبت گرامیداشت 9 دی برگزار شد گفت: فتنه 88 یک فتنه ی طراحی شده توسط اتاق های فکر سازمان های جاسوسی سیا و موساد و همه ی کسانی که با انقلاب اسلامی زاویه داشتند با رمز تقلب شکل گرفت.

وی افزود: کسانی در این عرصه فتنه را هدایت و پشتیبانی کردند که مدعی این موضوع بودند که در انقلاب اسلامی نقش اساسی و کلیدی داشتند مانند میرحسین موسوی که یک برگ برنده تلقی می شد زیرا در زمان جنگ نخست وزیر امام (ره) بود.

کریمی اول در ادامه با اشاره به اینکه در آن زمان باور هم صدایی علیه آرمان های انقلاب اسلامی توسط چنین فردی بسیار سخت بود تصریح کرد: آن موضع مهمی که که ما باید بر آن تاکید داشته باشیم شناخت دشمن و دشمن شناسی بوده که در قران بیش از هزار بار به آن تاکید شده است.

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: دو نوع دشمن وجود دارد ، یکی دشمن پنهان و دیگری دشمن آشکار که تاکید ما شناخت دشمن پنهان است چون دشمنی آمریکا و یا رژیم غاصب صهیونیستی علیه نظام ما بسیار روشن و واضح بوده اما اگر افرادی با چهره ی انقلابی و اسلامی در بین ما علیه نظام خروج کنند تشخیص را سخت می کند.

وی گفت:فتنه 88 در همه ی ابعاد به انقلاب اسلامی ضربه زد و آن را زیر سوال برد ، دشمن را به دشمنی و تحریم هرچه بیشتر علیه نظام تشویق کرد و آنها هم به صراحت حمایت خود را از فتنه گران اعلام کردند.

کریمی اول به حمایت صریح رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی از فتنه گران اشاره کرد و افزود: از فتنه 88 باید عبرت بگیریم و با خود بیاندیشیم که چگونه انسان به مرحله ای می رسد که علیه آرمان های خودش حرکت کرده و دشمن و مقاصدش را همراهی می کند آنهم دشمنی که حداقل در 50،60 سال اخیر خیانت های بسیار بزرگی علیه کشور ما کرده است.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه تصریح کرد: گرامیداشت 9 دی یعنی اینکه عبرت های این حادثه را مرور کنیم تا دیگر آن اتفاقات تلخ تکرار نشود ، هر چند ما با دشمنی روبرو هستیم که تحت هیچ شرایطی  و تا زمانی که ما بیرق اسلام و انقلاب اسلامی را داریم و بر علیه آمریکا و صهیونیسم بین المللی حرف می زنیم ما را رها نخواهد کرد مگر آنکه تسلیم اراده ی آنها شویم.

وی خیانت فتنه گران به انقلاب اسلامی را نابخشودنی قلمداد کرد و بیان داشت: در کشوری مانند ترکیه ، یک کودتای چند ساعته اتفاق افتاد و بعد از آن چندهزار نفر را دستگیر کردند اما با وجود اینکه چند ماه عده ای کشور را به آشوب کشیدند تا به امروز نظام با این خائنین برخوردی نکرده است.

کریمی اول گفت: نباید بستری را فراهم کنیم تا ضد انقلاب و سگ های وحشی ای که امام(ره) و انقلاب به گردنشان قلاده زده بودند رها شده به صحنه بیاید و از فرصت بدست آمده سوء استفاده کند و کار را به جایی برساند که در روز عاشورا به خیمه ی امام حسین(ع) تعدی شود.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه تصریح کرد: اگر ما وظایف مان را در هر منصب و مقامی به درستی انجام دهیم مشکلاتی این چنینی گریبان مان را نخواهد گرفت و نارضایتی مردم از شرایط موجود به وجود نمی آید لذا عده ای در کشور هستند که میخواهند نا امنی و آشوب به وجود بیاید و این نفوذی ها در لایه های مختلف اجتماعی و تصمیم گیری نفوذ کرده اند

وی  این کم اعتنایی ها به مشکلات مردم را بخشی از برنامه ی نفوذ دانست و افزود: این اقدامات در اتاق های فکر سازمان های صهیونیستی و بین المللی برنامه ریزی می شود لذا باید به درد مردم رسیدگی کنیم تا جلوی نفوذ گرفته شود.سال هاست که مقام معظم رهبری بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح می کنند اما کسی به حرف ایشان عمل نمی کند و فقط می آییم شعار و آمارهای غیر واقع می دهیم.

کریمی اول در پایان گفت:ما خیلی از غیر ممکن ها را ممکن کردیم و زیر فشار همه ی تحریم های ظالمانه ایستادگی کرده ایم آیا نمی توانیم مشکل اقتصاد را برطرف کنیم! مسئولین بدانند با این رفتارها پا بر روی سفره ی شهدا گذاشته اند و باید روزی در برابر مردم و شهدا پاسخگو این اعمال خود باشند.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها