خبرهای داغ:
یکی از هادیان سیاسی سپاه غدیر تبریز در نشست بصیرتی پایگاه اباعبدالله حوزه ام البنین(س)، گفت: سال 88 نظام سلطه به این نتیجه رسید که باید به بهانه انتخابات، شرایطی ایجاد شود که منجر به تغییر نظام عوض شود.
کد خبر: ۸۹۶۹۷۶۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفری آذر افزود: در داخل تعدادی رقبای ریاست جمهوری و مخالفان دولت وقت به دنبال این بودند که جریان تغییر قدرت اتفاق بیفتد و این دو طیف در مورد تغییر به یک وجه مشترک «تغییر در ایران» رسیده بودند.

وی اظهار داشت: ابتدا هدف افراد داخلی تغییر نظام نبود و به تعبیر خودشان می خواستند یک کار اصلاحی انجام دهند ولی رفته رفته آنقدر آتش حادثه بالا رفت که حرف آن ها و خارجی ها کم کم به هم افزایی و همراهی رسید و حوادثی که نباید، پیش آمد.

جعفری آذر اضافه کرد: جریان داخلی  می خواست آن هایی که چه در زمان امام، چه پس از امام از قدرت کنار رفته بود را به قدرت بازگرداند؛ به تعبیری خواست آن­ها بازگشت اخراجی ها به قدرت بود!

وی بیان کرد: یکی از موضوعاتی که فتنه گران در بستر انتخابات 88 تعقیب می کردند تحقق مثلث افغانستان، عراق و ایران بود، آن ها  به جهت تنوع قومی، مذهبی، تنوعات مختلف سنی، شیعه، ترک، لر و کرد که در ایران است با ایجاد دوگانگی و قومیت گرایی به دنبال این هدف بودند.

جعفری آذر توطئه هایی که جهت رو در رو قرار دادن نیروهای مسلح و مردم انجام گرفت را از بزرگترین خیانت های فتنه 88 دانست و  گفت: ما نباید اجازه دهیم شرایط طوری پیش بیاید که مردم و نظام رو در رو قرار بگیرند چراکه اصلی ترین حامی نیروهای مسلح و نظام جمهوری اسلامی مردم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در سال 88 ولایت فقیه و مصداق فعلی آن، که رهبری می باشد مورد هدف بود؛ چون دشمنان  به این نتیجه رسیده بودند اگر مردم حمایت کنند و رهبری هوشمندانه باشد باز این اغتشاشات به مقصد نمی رسد و وجود ولی فقیه را علت بر وحدت بین اقوام مختلف می دانستند بنابراین در تلاش بودند تا مردم این محور همبستگی و وحدت را گم کنند ولی خوشبختانه مردم با هوشمندی که نسبت به مطالبات رهبری داشتند این محور و حمایت خود از رهبری، اصل نظام و انقلاب اسلامی را حفظ کردند.

جعفری آذر خاطرنشان کرد: طی 38 سال در جمهوری اسلامی و در سایه انقلاب، در امتداد اسلام مردم سالاری را هم تحقق بخشیدیم. ولی در سال 88 تعدادی افراد صاحب حزب و دارای قدرت یا به اصطلاح امروزی افراد بلند گو به دست خواستند بگویند که باید 13 میلیون رای اقلیت بر 25 میلیون رای اکثریت غلبه کند چون رای ما گردن کلفت ها و سرمایه داران است به عبارتی فتنه سال 88 شورش بر جمهوریت نظام بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها