هفته دهم مسابقات والیبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور

پیروزی مقتدرانه شهروند اراک مقابل تیم پایلایش نفت آبادان

هفته دهم مسابقات والیبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام «شهید محسن حججی» با 7 دیدار همزمان عصر یکشنبه در شهرهای مختلف پیگیری شد که تیم شهروند اراک میزبان تیم نفت آبادان بود که این دیدار با نتیجه 3 بر 0 به صود اراکی ها پایان یافت.
کد خبر: ۸۹۶۹۷۹۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، هفته دهم مسابقات والیبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام «شهید محسن حججی» با 7 دیدار همزمان عصریکشنبه در شهرهای مختلف پیگیری شد که تیم شهروند اراک میزبان تیم نفت آبادان بود.

تیم والیبال شهروند اراک تا پایان هفته نهم در رده سوم گروه دوم قرار داشت و تیم آبادان نیز در جایگاه چهارم تکیه زده بود و انتظار می رفت تیم شهروند اراک در بازی خانگی یک پیروزی بر پیروزی های خود بیافزاید که این دیدار با بازی با روحیه  بازیکنان اراک و  شکست نفت آبادان رقم خورد

این رقابت در حالی پیگیری شد که تیم شهروند اراک با نتیجه بسیار عالی از سد تیم گلهر سیرجان در خانه حریف گذشت تا باروحیه بالا پا به این دیدار گذارد.

بر اساس این گزارش در گیم اول با حساب 25 بر 13 اراکی ها بازی رو بسیار عالی شروع کردند

تیم شهروند تا 5 امتیاز از حریف پیش بود اما نفتی ها تا یک قدمدی این تیم رسیدند ولی اراکی ها با امتیاز 25 بر 22 گیم دوم هم از آن خود کردند.

در گیم سوم اراکی ها که میدانستند پیروز این میدان می باشند با ترکیبی خوب نتیجه را از آن خود کرده و با امتیاز 25 بر 14 این گیم هم پیروز شدند.

در نهایت بازی با نتیجه 3 بر 0 به سود شهروند اراک پایان یافت و تیم نفت آبادان را  باشکست بدرقه کرد .

در ادامه این رقابت ها و در هفته یازدهم تیم شهروند اراک از لاستیک بارز کرمان  پذیرایی می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار