خبرهای داغ:
محمد رضایی
رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان:
رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان گفت: حماسه ۹ دي بلوغ سياسي مردم ايران و تشخيص حق از باطل و لبيك به رهبر معظم انقلاب بود.
کد خبر: ۸۹۶۹۷۹۲
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ،حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني گفت: 9 دي روز ميثاق امت با ولايت و روز شكست توطئه هاي آمريكا و حاميان آمريكا است.

وي با اشاره به اينكه حضور خودجوش ملت بزرگ ايران در حماسه 9 دي نماد ولايت‌پذيري، پايبندي به انقلاب و آرمان‏‌هاي انقلاب اسلامي، بصيرت سياسي و بيعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامي است، ابراز کرد: حماسه 9 دي بلوغ سياسي مردم ايران و تشخيص حق از باطل و لبيك به رهبر معظم انقلاب بود.

حجت الاسلام حسيني بر زنده نگه داشتن حماسه 9 دي تأكيد كرد و با اشاره به اينكه 9 دي نماد استقامت و بصيرت افزايي ملت ايران است، اظهار داشت: زنده نگه داشتن 9 دي به اين دليل است که بيداري و هوشياري خود را در برابر فتنه هاي روزگار حفظ کنيم.

به گفته وي، زنده نگه داشتن حماسه 9 دي به معني آمادگي و مقابله در برابر فتنه هاي دشمنان اسلام و نظام است چرا كه دشمنان اسلام و نظام هر روز به دنبال فتنه انگيزي هستند.

رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان با اشاره به اينكه دشمن با هدف براندازي نظام حوادث و فتنه سال 88 را رقم زد، عنوان كرد: مردم به خوبي و با بصيرت لازم  متوجه شدند دشمن با جناح و گروه و جريان سياسي خاصي کار ندارد بلكه هدف اصلي دشمن براندازي نظام است.

حجت الاسلام حسيني در ادامه با اشاره به اينكه در جريان فتنه 88 خواص بي‌بصيرت و در رأس آنها سران فتنه در امتحان الهي مردود شدند، گفت: انقلاب اسلامي با ايستادگي ملت ايران و در سايه تدابير حکيمانه رهبر معظم انقلاب بار ديگر به سلامت و با سربلندي از فتنه بزرگ 88 به سلامت عبور كرد.

وي در ادامه افزود: راهپيمايي 9 دي امسال كاشان كه با پيكر پاك و مطهر شهيد مدافع حرم حسن احمدي عطرآگين شده است، بارديگر با شهدا و شهيد مدافع حرم حسن احمدي، تجديد پيمان مي‌كنيم و به آمريكا و صهيونيست جهاني اعلام مي كنيم تا آخرين قطره خون به پاي آرمانهاي مقدس انقلاب اسلامي ايستاده ايم.

رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان با اشاره به اينكه شهدا به ما درس آمادگي و آزادگي دادند تا هميشه آماده مبارزه با استكبار جهاني باشيم، گفت: روز 9 دي روز بصيرت و شناخت توطئه هاي دشمن است، چرا كه دشمن بعد از 9 دي سال 88 تاكنون بيكار نبوده و برنامه هاي زيادي را براي براندازي نظام طراحي كرده است، اما به حول و قوه الهي همه برنامه ها و توطئه هاي دشمن با بصيرت مردم انقلابي و قهرمان ايران اسلامي يكي بعد از ديگري خنثي شده و خواهد شد.

منبع: رسا
ارسال نظرات
آخرین اخبار