خبرهای داغ:
در روزهای اخیر در برخی شهرهای کشورمان شاهد اعتراض توده‌های مردم و فریادشان نسبت به گرانی و مشکلات اقتصادی و سختی‌های معیشتی بودیم؛ مردمی که با سر دادن شعارهایی از جنس اقتصادی و معیشتی، اعتراض خود را خطاب به مسئولان برای حل مشکلات اعلام کردند؛ مشکلاتی که با همت مسئولان حل‌شدنی است.
کد خبر: ۸۹۶۹۷۹۳
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ، در روزهای اخیر در برخی شهرهای کشورمان شاهد اعتراض توده‌های مردم و فریادشان نسبت به گرانی و مشکلات اقتصادی و سختی‌های معیشتی بودیم؛ مردمی که با سر دادن شعارهایی از جنس اقتصادی و معیشتی، اعتراض خود را خطاب به مسئولان برای حل مشکلات اعلام کردند؛ مشکلاتی که با همت مسئولان حل‌شدنی است.

اما همه این ماجرا این نبود و بین این اعتراضات که در ساعات اولیه کاملاً منطقی و قانونی به‌نظر می‌رسید، این بار هم ضدانقلاب تمام‌قد به میدان آمد تا روی موج گلایه‌های مردم سوار شده و شعارهای خود را به مردم دیکته کند.

قطعاً همچون گذشته دلسوزان انقلاب و آنانی که دل در گروی آبادانی کشور دارند شیطنت‌های بیرونی و فضاسازی کانال‌های خارجی را که نشأت گرفته از نیت‌های شوم استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای آن است برنخواهند تافت و اجازه نخواهند داد مغرضان از مشکلات اقتصادی مردم بستری برای پیگیری اهداف شوم خود و ضربه زدن به ملت و کشور فراهم کنند.

همان‌طور که بارها مقام معظم رهبری تأکید فرموده‌اند مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید حل شود، همه مسئولان کشور در همه قوا، دستگاه‌‌ها و سازمان‌ها باید اولویت خود را حل مشکلات مردم و خدمت‌رسانی به مردم در دستور کار قرار دهند و این بار هم بساط این فتنه‌گران توسط خود مردم جمع خواهد شد و ‌اجازه نخواهند داد تا دشمنان از هر فرصتی برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده ‌کنند.

ارسال نظرات