سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان اردبیل
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: در طول تاریخ پس از انقلاب اسلامی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی فتنه‌های مختلفی به کشور تحمیل کرده اند
کد خبر: ۸۹۶۹۸۱۰
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶

بحران‌ها از خارج به کشور تحمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام عزیزالله عابدی در جمع کارکنان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اعلام این مطلب افزود: در طول تاریخ پس از انقلاب اسلامی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی فتنه های مختلفی به کشور تحمیل کرده اند اما با درایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم همیشه در صحنه این فتنه ها به طرق مختلف خنثی شده است.

عابدی اظهار کرد: از اوایل انقلاب اسلامی تا به امروز فتنه های متفاوتی بوده است که بیشتر آنها در نطفه خفه شده است.

وی اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی هزینه های هنگفتی برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی خرج کرده است اما با درایت رهبری، بصیرت مردم و لطف و عنایت خداوند متعال نتیجه بخش نبوده است.

حجت الاسلام عبدالحمید واعظی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در 9 دی بر اساس عنایت خداوند متعال مردم ناگهان به صحنه آمدند و فتنه را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه از اوائل انقلاب اسلامی تا به امروز فتنه های گوناگونی برای کشور تدارک دیده اند، ادامه داد: با حضور ابرقدرت های جهان در منطقه، نقش جمهوری اسلامی در منطقه و خاورمیانه چشم گیر بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: باید از اتفاقات 9 دی درس گرفت و آن را در مسیر انقلاب اسلامی سرلوحه کار خود قرار داد.

ارسال نظرات