خبرهای داغ:
امام جمعه درح با بیان این که عده ای به دنبال فتنه ای خطرناک تر از فتنه سال 88 هستند،گفت: ممکن است در مسیر حرکت انقلاب موانعی ایجاد بشود ولی باید همگی ما بر این نکته واقف باشیم که حرکت این انقلاب که به پای آن خون های زیادی ریخته شده است هیچ گاه متوقف نخواهد شد.
کد خبر: ۸۹۶۹۸۲۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام راستگو امام جمعه درح امروز در جمع مردم این بخش ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی ماه،اظهارکرد:حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 88 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید .

وی افزود: حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد

امام جمعه درح تصریح کرد:روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.

حجت الاسلام راستگو ادامه داد:این روز ، روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرت هستند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می دارند.

وی خاطرنشان کرد: روز نهم دی روزی است که مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام (ره) مبنی بر این که"پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد" به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند.

امام جمعه درح بیان کرد:در سال 88 آن هایی که نمره 20 گرفتند مردم بودند و عده ای که در آن سال مردود شدند خواص کشور بودند.

حجت الاسلام راستگو با تاکید بر این که ما ملت بصیری داریم،متذکرشد:درروز 9 دی همه ی جهان دیدند جایی که اساس نظام در خطر است مردم به طور خودجوش به صحنه آمدند.

وی در اشاره به کم کاری برخی مسئولان در جامعه،مطرح کرد:آنچه مسلم است آن است که اگردر جامعه مسئولی کم کاری بکند، جرمش از فتنه گران کمتر نیست و این مسئول یقینا جیره خوار اسرائیل است.

حجت الاسلام راستگو متذکرشد:گرانی در جامعه است، اما عده ای به اسم گرانی زیر این پرچم پنهان شده اند و سعی در گل آلود کردن فضای جامعه را دارند، ایالات متحده آمریکا از این گونه حرکت ها و هرج و مرج ها در جامعه استقبال می کند

وی با اشاره به این مهم که عده ای به دنبال فتنه ای خطرناک تر از فتنه سال 88 هستند،ابراز کرد: ممکن است در مسیر حرکت انقلاب موانعی ایجاد بشود ولی باید همگی ما بر این نکته واقف باشیم که حرکت این انقلاب که به پای آن خون های زیادی ریخته شده است هیچ گاه متوقف نخواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها