استاندار کردستان:

رویکرد فعلى کشور رویکرد توسعه و اقتصادى است

بهمن مرادنیا در هفتمین جلسه شوراى ادارى استان تاکید کرد: با توجه به اینکه رویکرد فعلى کشور رویکرد توسعه و اقصادى است، مدیران استان بویژه در حوزه عمرانى باید پیگیر حضور وزرا در استان باشند.
کد خبر: ۸۹۶۹۸۳۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، و به نقل از پایگاه اطلاع رسانى استاندارى کردستان؛ بهمن مرادنیا در هفتمین جلسه شوراى ادارى استان تاکید کرد: با توجه به اینکه رویکرد فعلى کشور رویکرد توسعه و اقصادى است، مدیران استان بویژه در حوزه عمرانى باید پیگیر حضور وزرا در استان باشند.


وى حضور وزرا در استان را موجب دیده شدن مشکلات و پیدا شدن راهکار رفع آن‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: رفع مشکلات با نامه نگارى و ارسال گزارش به نتیجه نمى رسد.

استاندار کردستان در ادامه ممنوعیت برگزارى جلسات در ساعات ادارى را یادآور شد و افزود: هدف اولیه ما تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم است بنابراین مدیران باید در ساعات ادارى در ادارات خود حضور داشته باشند.
وى در این خصوص فعالیت میز خدمت در ادارات را که مورد تاکید دولت نیز قرار دارد را خواستار شد و با ایراد از سیستم ادارى کشور اظهار داشت: در سطح کلان مملکت تصمیمات خوبى گرفته مى شود، اما در مراحل پایین‌تر اجراى آن با نقصان مواجه مى شود.

مرادنیا در بخش دیگرى از سخنان خود با اذعان به عدم پرداخت چند ماهه حقوق کارگران شهردارى هاى استان، از دستگاه هاى اجرایى بدهکار به شهردارى‌ها خواست پرداخت بدهى خود به شهردارى‌ها را در اولویت قرار دهند.

وى همچنین خاطرنشان کرد: پرداخت حقوق معوق این قشر زحمتکش باید هرچه زودتر انجام گیرد، مبادا شاهد تجمع افرادى باشیم که حقوق قانونى خود را مطالبه مى کنند.

مرادنیا همچنین با اشاره به انتصاب مدیرکل حوزه استاندار و مدیرکل روابط عمومى و امور بین الملل استاندارى طى روزهاى اخیر از مدیران ستادى استاندارى و دستگاههاى دولتى و اجرایى استان خواست ارتباط نزدیکى با اداره کل روابط عمومى داشته باشند و به تقویت روابط عمومى در دستگاه هاى خود توجه داشته باشند.


در پایان این جلسه از زحمات علیرضا آشناگر تقدیر و حسین خوش اقبال به عنوان معاون سیاسى، امنیتى و اجتماعى استاندار کردستان معرفى شد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات