علی رغم هزینه گزاف دشمن که در فضای مجازی توسط دشمن صورت می پذیرد ولیکن مردم با ایمان و تبعیت از ولی فقیه، ایثارگرانه با آنچه در کف دارند فرصت عرضه اندام به دشمن نخواهند داد.
کد خبر: ۸۹۶۹۸۶۵
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از فرهنگی تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه سوادکوه شمالی  مراسم گرامی داشت حماسه انقلابی ۹ دی ماه مردم سوادکوه شمالی با حضور مردم و مسئولین برگزار شد.

در این مراسم  سرگرد سید مصطفی موسوی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی با اشاره به ابعاد مختلف فتنه های پس از انقلاب گفت:مردم سوادکوه شمالی این افتخار را داشتند پیش از همه مردم ایران اسلامی به صحنه بیایند و بر علیه فتنه و فتنه گر شعار دهند .
فرمانده ناحیه سوادکوه شمالی با اشاره به حضور حماسی مردم این شهرستان در صحنه های مختلف همانند برنامه های روز ۵ آذر و راهپیمایی عفاف و حجاب بیان داشت: علی رغم هزینه گزاف دشمن که در فضای مجازی توسط دشمن صورت می پذیرد ولیکن  مردم با ایمان، تبعیت از ولی فقیه، ایثارگرانه با آنچه در کف دارند فرصت عرضه اندام به دشمن نخواهند داد.

وی با اشاره به وجود حججی های بسیار که گمنامند در همین شهرستان سوادکوه شمالی بیان داشت : دراینجا جمع شده ایم تا به همه کسانی که چه مسئولیت دارند و چه داشته اند هشدار دهیم چنانچه قصد ایجاد فتنه و انحراف از مسیر ولایت داشته باشند مردم با آنها برخورد می کنند .
حجت الاسلام والمسلمین ذاکری خطیر سخنران این برنامه حکومت مطلوب را دارای ۴ رکن مکتب و رهبر همه جانبه، ملت بصیر و یک سرزمین عنوان کرد و با اشاره به تحصیل ۷۰ درصد محصلان ایالات متحده در رشته های علوم انسانی گفت: آن ها معتقدند هرچقدر می خواهید تربیت کنید ما ان ها را جذب می کنیم .

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی با تشریح ۸ فتنه و کودتا پس از انقلاب گفت: در همین قائمشهر در یک روز ۷۰۰ زخمی دادیم و قائله ۷ اسفند شیرگاه را داشتیم، فتنه هایی مثل قائله کردستان و خلق مسلمان و هرکدام فتنه های بزرگی بودند.

حجت الاسلام ذاکری خطیر با اشاره به نقشه های دشمن برای ایجاد فتنه و برنامه ریزی های ۱۰ ساله برای براندازی گفت:طراحی دشمن استفاده از رهبران فتنه از میان یاران امام بود به طوری که موسوی کمیته غیر قانونی صیانت از انتخابات به ریاست یار امام و مجروح انقلاب محتشمی پور گذاشت که قبل از انتخابات می گفت : میرحسین موسوی با ۳۰ میلیون رای برنده انتخابات است.

وی با اشاره به اعلام برنده شدن در انتخابات ۸۸ در حالی که هنوز انتخابات تمام نشده بود توسط میرحسین موسوی بیان داشت : شعار کسانی که در آن روزها در صحنه بودند در جهت براندازی بود شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه و نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران انتخاباتی نبود.
وی افزود : این ها بر علیه نبی مکرم اسلام، بر علیه اسلام شعار دادند و میرحسین موسوی و کروبی بیانیه ای در مورد اعلان برایت ندادند .
حجت الاسلام ذاکری خطیر فتنه گران را از صف ملت جدا دانست و با اشاره به فیلم هایی که نشان از اعتراف آن ها بر عدم تقلب می دهد گفت: آمریکا و انگلیس جزو حامیان فتنه بودند.

وی با اشاره به اینکه اصلاحات خود را به سمت اعتدالی ها می کشند این کار را سبب نابودی و له شدن آن ها دانست و با اشاره به لزوم هوشیار بودن مردم گفت: در فتنه ۸۸ در تهران فقط ۲۴ بهایی دستگیر شدند و در قائمشهر یکی از آن ها خانه ای را به مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان برای کمک به فتنه فروخت.

حجت الاسلام ذاکری خطیر با اشاره به کمک مالی ملک عبدالله به یکی از فتنه گران گفت: افراد باید تکلیف خود را با فتنه مشخص کنند.
وی با اشاره به مقابله با کسانی که در مقابل رهبری ایستاده اند و مشت آهنین مردم در برابرشان بیان داشت:کسانی هستند که در حالیکه روزی خود مسئولیت داشتند بر علیه سران قوا وراجی می کنند و با بیان اینکه می خواهیم انتقاد کنیم حرف های بهاییت را می زنند
وی در پایان ضمن اشاره به لزوم هوشیاری ملت، از وجود ردپای آمریکایی ها در اعتراضات اخیر خبر داد و ابراز داشت : ما هم می گوییم نباید بیکاری باشد ولی شعارها نباید ساختار شکنانه باشد. حجت الاسلام ذاکری خطیر با اشاره به مقابله رضاخان و محمدرضا با دین و عاشورا و نابودی آنها گفت: هرکسی با عاشورا درافتاد برافتاد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها