دریک عمل خداپسندانه میثم نصیری قهرمان ملی‌پوش کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران، مدال‌های قهرمانی خود در رقابت‌های جهانی و آسیایی را به‌منظور کمک به ساخت مسکن برای زلزله‌زدگان کرمانشاه به فروش می‌رساند.
کد خبر: ۸۹۶۹۸۸۴
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه با وقوع زلزله در کرمانشاه با جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق این نهاد زمینه مشارکت اقشار مختلف برای کمک به آسیب دیدگان زلزله فراهم شد، گفت: کمک‌های غیر نقدی جمع‌آوری‌شده به‌صورت مستمر به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال‌شده است.

هدایت صفری بابیان اینکه کمک‌های نقدی جمع‌آوری‌شده به‌منظور ساخت مسکن برای زلزله‌زدگان هزینه می‌شود افزود: برنامه‌ریزی‌شده است با مشارکت خیران زنجانی ۱۰۰ واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان استان کرمانشاه ساخته شود.

وی استفاده از ظرفیت‌های اقشار مختلف به‌منظور مشارکت در ساخت مسکن زلزله‌زدگان را از اقدامات این نهاد اعلام کرد و اظهار داشت: با هماهنگی انجام‌شده با قهرمانان ملی‌پوش زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی کمپین انسانیت به‌منظور جذب مشارکت خیران زنجانی برای کمک به ساخت مسکن زلزله‌زدگان استان کرمانشاه راه‌اندازی شده است.

صفری با اشاره به اینکه در کنار تشکیل این کمپین میثم نصیری قهرمان ملی‌پوش در اقدامی ارزشمند مدال‌های قهرمانی خود را به نفع زلزله‌زدگان استان کرمانشاه به فروش می‌رساند گفت: امیدوار هستیم با استقبال خوب خیران زنجانی از این کار خداپسندانه زمینه کمک به ساخت مسکن برای زلزله‌زدگان استان کرمانشاه از این طریق نیز فراهم گردد.

 

ارسال نظرات