مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج خبر داد
حاج رحیمی گفت: امسال،حدود 8هزار نفر خادم الشهید برای بکارگیری در مناطق عملیاتی دفاع مقدس،ثبت نام کردند.
کد خبر: ۸۹۶۹۸۸۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، محمد حاجی رحیمی مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج از ثبت نام 8 هزار خادم الشهدا در آذر ماه امسال خبر داد و گفت: 10 آذر تا 20 آذر، زمان ثبت نام خادم الشهید برای بکارگیری در مناطق عملیاتی دفاع مقدس بود که داوطلبین در این مدت با مراجعه به سایت خادمین شهدا به آدرس اینترنتی www.khademin.koolebar.ir ثبت نام نمودند که با ثبت نام حدود 8 هزارنفری، آمار داوطلبین خادمین شهدا در طول سه سال گذشته به حدود 57 هزار نفر رسیده است.


وی ادامه داد: بعد از ثبت نامی که از خادمین شهدا صورت گرفت، هر استان دست به گزینش این داوطلبان می زند و افرادی را که شرایط خادمی دارند را برای اعزام به مناطق عملیاتی دفاع مقدس معرفی می نمایند.


حاجی رحیمی تاکید کرد: سهمیه هر استان طبق تعداد ثبت نام کنندگان، متغیر است و اگر یک استان ثبت نام زیادی داشته باشد، قطعا سهمیه بالاتری برای جذب و بکارگیری در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خواهد داشت.


مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج تاکید کرد: کلیه مراحل گزینش خادمین در صفحه شخصی خادمین در سایت خادمین قابل دسترسی خواهد بود و اعزام فقط در صورت گذراندن تمامی مراحل گزینشی امکان پذیر می باشد. لازم به ذکر می باشد که قبولی نهایی در گزینش نیز به منزله اعزام نخواهد بود.

ارسال نظرات