سرپرست سازمان اردویی سپاه حضرت نبی اکرم(ص)کرمانشاه عنوان کرد

استقبال نمایش فرهنگی" باافلاکیان"

عزیزی گفت: بیش از ۱۲۰ هزار زائر راهیان نور از ابتدای سال تاکنون در اردوگاه های استان کرمانشاه اسکان داده شده اند.
کد خبر: ۸۹۶۹۸۹۴
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سرگرد پاسداریونس عزیزی ،سرپرست سازمان اردویی ، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با اشاره به اسکان زائران راهیان نور در این استان، گفت: از ابتدای سال تاکنون میزبان بیش از ۱۲۰ هزار زائر راهیان نور از سراسر کشور بودیم که از این تعداد ،حدود ۲۲ هزار دانش آموزان از استان های تهران، گیلان، گلستان،زنجان، قزوین و سایر استان ها بودند.

وی با اشاره به آماده بودن زیر ساخت‌ها برای پذیرایی و میزبانی از زائران راهیان نور در مناطق عملیاتی غرب کشور ، بیان کرد:هرساله با آغاز فصل اردوهای راهیان نور غرب و اعزام کاروان‌های راهیان نور ،با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ، یادمان‌های شهدا و اردوگاه‌های فرهنگی تربیتی استان برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نور آماده بوده است.

وی عنوان کرد:اردوگاه های توحید،شهید دکامی و کربلا در سطح شهر کرمانشاه و اردوگاه شهدای بازی دراز درشهر سرپل ذهاب، پذیرای مهمانان عزیز از ا نقاط مختلف کشور بوده است.

عزیزی گفت: در طی حضور کاروان ها در اردوگاه های استان کرمانشاه ،برنامه های متنوع فرهنگی و مناسبتی برگزار می گردد.

مسئول سازمان اردویی بسیج استان کرمانشاه در پایان گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته در راهیان نور که مورد استقبال گسترده کاروان‌های راهیان نور قرار گرفته است اجرای نمایش رزمی، فرهنگی و بصیرتی "باافلاکیان" است که در ایام راهیان نورغرب، هر شب در اردوگاه توحید کرمانشاه برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار