کارشناس سیاسی:

مراقب یاوه گویی های دشمن باشیم

کارشناس سیاسی سپاه ناحیه سمنان گفت: ایران اسلامی دشمنان بسیاری دارد که هر لحظه منتظر نفوذ به امورداخلی و سرنگونی نظام هستند؛ همه ما باید بصیرت داشته باشیم و مراقب یاوه گویی های دشمن باشیم.
کد خبر: ۸۹۶۹۹۴۳
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، دانشجو  کارشناس سیاسی در سپاه ناحیه سمنان ضمن گرامیداشت ایام الله 9 دی در جمع بسیجیان بیان کرد: این روزها خاطرات بسیاربدی را برای همه ما زنده می کنند؛ روزهایی که درآن به سیدو سالار شهیدان اهانت شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه ملت غیور و غیرتمند ایران بر خلاف تصور برخی افراد در نهم دی ماه 1388با اقتدار به صحنه آمدند و در مقابل این هتک حرمت قد علم کردند؛ ملت ایران در طول تاریخ نشان داده اند که همیشه پشتیبان و حامی اسلام بوده اند.

دانشجو تصریح کرد: ایران اسلامی دشمنان بسیاری دارد که هر لحظه منتظر نفوذ به امورداخلی و سرنگونی نظام هستند؛ همه ما باید بصیرت داشته باشیم و مراقب یاوه گویی های دشمن باشیم.

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: یکی از دشمنان کشور ما داعش است که همچنان وجود دارد و برای قدرت بیشتر خود تلاش می کند؛ گروه تکفیری داعش از ابتدا به این نام نبود و تنها به اسم دا شناخته می شد و اصلا برنامه ای برای حضور و ایجاد جنگ در سوریه نداشت اما بعدها در این منطقه حضور یافت و قصد تصاحب آن را داشت.

وی افزود: یکی از اهداف گروه داعش نزدیک شدن به خاک ایران است؛ اما خوشبختانه تا کنون همه نقشه های آن ها به لطف خدا و تلاش خالصانه ی رزمندگان و شهدا نقش بر آب شد؛ آن ها گروهی هستند که دست پرورده ی آمریکای ملعون می باشند.

دانشجو اظهار کرد: پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب و فرمایشات ایشان کشور ایران را از گونه آسیبی در امان نگه می دارد؛ بنابراین باید گام به گام در راستای تحقق اهداف رهبر معظم انقلاب گام برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار