در اقدامی خداپسندانه.

برگرداندن کیف حاوی طلا و جواهرات به صاحبش

در یک اقدامی خداپسندانه، دانش آموز دهگلانی ساک دستی حاوی طلا و جواهرات را به صاحبش برگرداند.
کد خبر: ۸۹۶۹۹۶۷
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، شیلان اکبری دانش آموز دبیرستان هاجر در اقدامی خداپسندانه ساک دستی حاوی طلا و جواهرات را صاحبش برگرداند.

فاطمه رازانی معلم بازنشسته قروه ای، طی مراجعه حضوری به روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان قروه از اقدام خداپسندانه دانش آموز دهگلانی خبر داد که ساک دستی حامل طلا و جواهرات او را پس داده و اعلام کرده که کار این دانش آموز دهگلانی شایسته تقدیر است.

شیلان اکبری در سفری که به شهر قروه دارد ساک دستی را پیدا می‌کند پس از اطلاع به مادر و سایر اعضا خانواده و جست و جو در محل جهت پیدا کردن صاحب آن در زمان سفر موفق به پیدا کردن صاحب ساک نمی‌شوند پس از مراجعت به دهگلان مادر شیلان تصمیم می‌گیرد مجدد به محل گم شدن ساک مراجعه و جویای صاحب ساک می‌شود، وی با گذاشتن شماره تلفن منزل از همسایه‌ها می‌خواهد در صورتی که کسی با گم شدن وسیله‌ای مراجعه کرد شماره تلفن را به او بدهند و ...

شیلان اکبری به خاطره‌ای اشاره می‌کند که در آن موبایلش را گم می‌کند روز‌ها و ماه‌ها چشم انتظار این است که کسی گوشی آن‌ها را پس بدهد، اما ...

شیلان این بار تصمیم می‌گیرد چشم انتظاری را خوشحال کند و با همکاری خانواده این کار را انجام می‌دهد.

صاحب ساک معلم بازنشسته قروه‌ای است که با مراجعه به منزل شیلان و نشانی ساک امانت خود را پس می‌گیرد، اینجاست که خوشحالی وصف ناپذیر را می‌شود در سیمای شیلان، خانواده و خانم فاطمه رازانی دید.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات