حوادث دی ماه و به تبع آن حماسه 9 دی حجت را برهمه تمام کرد
کد خبر: ۸۹۶۹۹۸۵
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

سرهنگ پاسدار علیرضا کرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان اظهار داشت: مهمترین دلیل ایجاد فتنه بی بصیرتی و کوته فکری سران فتنه و  پشتیبانی فکری و مالی استکبار جهانی بود.

وی با اشاره به نقش بی نظیر رهبر انقلاب در برچیدن بساط فتنه، افزود: اگر این هوشمندی و درایت نبود دشمنان انقلاب به هدف خود که همان براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود دست می‌یافتند.

وی تصریح کرد:  در صدر اسلام و حتی در زمان امام حسن (ع) و امام حسین (ع) بسیاری از خواص بدلیل سستی ایمان از مسیر منحرف شدند و میدان را خالی کردند .

وی ادامه داد: در جریان فتنه ۸۸ نیز برخی از خواص جامعه بدلیل عدم درک لازم و ریشه‌ای از انقلاب با نگاه به خارج منافع خود را بر منافع انقلاب ترجیح دادند و بر خواسته ناحق خود پا فشاری کردند و کشور را به هرج و مرج کشیده و آب در آسیاب دشمنان نظام جمهوری اسلامی ریختند.

فرمانده سپاه شهرستان میرجاوه با تاکید بر لزوم حفظ بصیرت توسط مسئولان گفت: مسئولان باید موضعی مشخص و قاطع داشته باشند و در زمان سختی و بحران به یاری انقلاب بشتابند و با ارائه راهبرد در مسیر انقلاب حرکت نمایند و در صورت لزوم با جان، مال و خون خود از انقلاب دفاع کنند.
ارسال نظرات