خبرهای داغ:
بسیج تحلیل می کند:

اهالی صفین در هوس نهروان هستند

وقتي برخلاف ميل رهبر انقلاب و امام مستضعفان براي بر باد دادن علم نوين كشور به بهاي لبخند شيطان بزرگ در خيابان ها سوت و كف مي زديم و پيروزي شيطان را به هم تبريك مي گفتيم نتيجه اش مي شود گراني، تورم و ركود بي سابقه و اعلام كسري براي دولتي كه وزرايش ميلياردر مي باشند.
کد خبر: ۸۹۷۰۰۰۵
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

خبرگزاری بسیج قزوین: سوالي كه در اذهان مطرح مي شود كه چرا رهبري كاري نمي كند؟ پس رهبر انقلاب تا كي مي خواهد توصيه كند؟ چرا حكم حكومتي نمي دهد و عزل و نصب نمي كند؟ اما هيچ به خودمان نگريستيم كه چقدر در تنهايي رهبر و خيانت به انقلاب شريك هستيم؟
حالا خودمان پاسخ دهيم:
چرا بر خلاف فرمايش رهبري كه به صراحت اعلام كردند مذاكره با آمريكا ممنوع است به خاطر ضرر هاي بي شماري كه دارد و فوايدي كه اصلا ندارد به مذاكره پرداختيم؟ چرا بدون مجوز رهبر انقلاب با اوباما تماس گرفتيم و انرژي هسته اي را بخشيديد؟
رهبر انقلاب فرمودند به كساني راي دهيد كه درد مردم را بفهمند اما همه با سوت و كف به ليست بي بي سي و انگليسي راي داديم و حالا نتيجه اش مي شود بي تفاوتي به همه مشكلات مردم توسط كساني كه ما انتخاب كرديم.
وقتي برخلاف ميل رهبر انقلاب و امام مستضعفان براي بر باد دادن علم نوين كشور به بهاي لبخند شيطان بزرگ در خيابان ها سوت و كف مي زديم و پيروزي شيطان را به هم تبريك مي گفتيم نتيجه اش مي شود گراني، تورم و ركود بي سابقه و اعلام كسري براي دولتي كه وزرايش ميلياردر مي باشند.
وقتي امام امت فرمودند: نيروهاي انقلاب را با انگ افراطي گري از صحنه بيرون نكنيد اما براي لبخند شيطان شروع به منزوي كردن آنها نموديم نتيجه اش مي شود خفه كردن منتقدين و افسار گسيختگي در اقدام ها با اختلاس هاي دنباله دار.
وقتي رهبرانقلاب مبارزه با دانه درشت ها را فرياد مي زند اما هيچ كس گوش شنوايي ندارد و به جاي مبارزه با فسادهمايش مبارزه با فساد مي گذارند نتيجه اش مي شود اتهام و دستگيري برادررييس و معاون دولت كه اميد مردم را در زمينه عدالت به ياس و افسردگي مبدل مي شود.
آيا مسئولان و سلبريتي ها توانستند گوشه اي از مطالبات رهبري را مرتفع سازند و امروز برخي همانند خوارج صفين ها تحميل مي كنند و فرياد مي زنند كه چرا علي زمان كاري نمي كند و با شمشيرهاي آخته به خيابانها مي آيند تا مطامع شيطان وعمروعاص گرگ صفت را برآورد كنند؟
فلان شخص را رهبري انتخاب نكردند بلكه اعتماد مردم را به وي تفويض كردند، مگر ايشان با حكم خود يك طرفه راي به انتصاب داده كه بخواهد عزل و نصب كنند؟ رهبري بدون دخالت در آرا مردم از طرف طيف هميشه نالان و شكم سير متهم است به ديكتاتوري!! حال ذره اي فكرش را بكنيد كه 4 تا عزل و نصب داشته باشد چه پيرآهن هايي از عثمان بر سر نيزه مي رود !!!
اما ما با تمام وجود در دفاع از رهبر انقلاب آماده شهادتيم و در اين راه خون خود را رنگين تر از ابا عبدالله نمي دانيم. امروز با قرار گرفتن برخي فتنه گران در مناصب حكومتي نان مردم را گروگان گرفتند اما خيبر شكني هست كه بر طايفه حاتم بتازد يا در معركه ميدان فرشتگاني از جنس نور خواهند آمد.
باز هم همان را خواهيم گفت: اي مولاي ما و اي صاحب ما !! صاحب اين انقلاب و ملت تويي، جان ناقابلي داريم براي زنده بودن اهداف متعالي اسلام و انقلاب بركف گرفته و تقديم تو خواهيم كرد.اي امام عصر خيبر شكن را در حصار صفين ها محصور كرده اند و فرياد رسي جز تو و خداي جبارنيست، شهداي صدر اسلام تا كنون در ملكوت گريانند و امام مستضعفان را پس ازپرواز به ابديت كاخ نشينش كردند امروز شهيد حججي هم بي سر و بي دست پا به ميدان آمده و از جهالت برخي ها به خدا شكايت مي برد.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار