سید ساجد یعقوبی
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در اردبیل:
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: اثربخشی بسیج فرهنگیان در آموزش و پرورش حائز اهمیت است و در این زمینه نیاز است برای اجرای وظایف مشخص شده از ظرفیت فرهنگیان متخصص و کاردان برای به دست آوردن خروجی‌های مناسب استفاده شود.
کد خبر: ۸۹۷۰۰۲۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

اثربخشی بسیج فرهنگیان در آموزش و پرورش حائز اهمیت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حسن مرادی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور تصریح کرد: تلاش کردیم در حوزه عمل و برنامه های بسیج فرهنگیان کاملا با حوزه آموزش و پرورش در ابعاد مختلف که ماموریت آموزش و پرورش ساختارهای مختلفی را در بر دارد.

وی افزود: بسیج فرهنگیان با توجه به ظرفیت بسیار زیادی از حضور فرهنگیان عزیز و معلمین گرامی در تشکیلات خود دارد طبیعی است در جهت اعتلای نظام تعلیم و تربیت کشور و آموزش و پرورش بتواند ایفای نقش مناسب تری داشته باشد.

وی با اشاره به این که اثربخشی بسیج فرهنگیان در آموزش و پرورش حائز اهمیت است افزود: این مسئله نیز به نوبه خود برای ما حائز اهمیت بسیار است و در این زمینه نیاز است برای اجرای وظایف مشخص شده از ظرفیت فرهنگیان متخصص و کاردان برای به دست آوردن خروجی‌های مناسب استفاده شود.

مرادی با اشاره به اعتلای نظام تعلیم و تربیت گفت: در این راستا بحث های جدی شروع شده است که چگونه می شود بسیج فرهنگیان و فرهنگیان بسیجی در راستای تاثیر گذاری بیشتر و اثر بخشی بهتر و موثر در زمینه تعلیم و تربیت کشور حضور و ظهور پیدا نماید.

وی ادامه داد: بایستی در سیستم بسیج فرهنگیان شاهد تغییراتی باشیم تا آمادگی ها لازم در این راستا داشته باشیم و ایجاد کنیم به همین منظور جلساتی در استان اردبیل برگزار کردیم تا موضوع و ضروریت این حضور در این قضایا و پیدا نمودن راهکارهای مناسب تعیین و تبیین راهکارهای موجود برگزار شود.

مرادی بیان کرد: هویت نظام و جامعه ما از ارکان اساسی و مهمی است که برای حل تمامی مشکلات و موانع موجود نیاز به آن‌ها داریم که تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کرده و در مقابل مشکلات ابزار مناسب و اساسی در دست داشته باشیم.

ارسال نظرات