فرمانده ناحیه ثارالله درنشست بصیرتی:

9 دی مردم با بصیرت شر فتنه گران را به خودشان باز گرداندند

فرمانده ناحیه ثارالله درنشست بصیرتی:نه دی مردم با بصیرت ایران در صحنه حاضر شدند و شر فتنه گران را به خودشان بازگرداند.
کد خبر: ۸۹۷۰۰۴۵
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده ناحیه ثارالله به مناسبت یوم الله ۹ دی در برنامه نشست بصرتی پایگاه شهید اشرفی اصفهانی که درمسجد النبی فهرج برگزار شده بود به سخنرانی پرداخت.
در این برنامه فرمانده ناحیه ثارالله سرهنگ مهدی دهقان ضمن تبریک ۹ دی روز بصیرت و بیعت با ولایت، هفته بصیرت را گرامی داشت و بیان کرد: ۹ دی مردم با بصیرت ایران در صحنه حاضر شدند و شر فتنه گران را به خودشان بازگرداند.
فرمانده ناحیه ثارالله با اشاره به فرمود: ه امام راحل مبنی بر " ملاک حال افراد است نه گذشته افراد "مردم را به تبعیت از بیانات و رهنمود‌های مقام عظمای ولایت سفارش نمود ودرادامه تصریح کرد: تا زما نی که ما حول محور قرآن و ولایت حرکت کنیم از تمام آسیب‌ها در امان خواهیم ماند.
سرهنگ مهدی دهقان خاطر نشان کرد: در فتنه ۸۸ که از طریق رادیو‌ها و سایت‌های بیگانه خصوصا آمریکا و اسرائیل و انگلیس و دیگر کشور‌های غربی پشتیبانی شدند و خداوند به فتنه گران مهلت داد تا توبه کنند و انتخابات را بهانه نکنند و لی آن‌ها نفهمیدند و عکس امام راحل را پاره کردند و به مقام معظم رهبری توهین کردندواصل ولایت را زیر سوال بردند.
وی افزود: زمانی که در ظهر عاشورا این فتنه گران به خیمه گاه حضرت زینب (س) رسیدند خداوند از طریق مردم دیندار و ولایت مدار آنچنان سیلی محکمی به آنان زد که تاکنون نتوانستند از زمین بلند شوند و به زباله دان تاریخ ریخته شدند.
فرمانده ناحیه ثارالله در پایان با اشاره به معضلات فضای مجازی بیان داشت: که این سایت‌ها و شبکه‌ها و کانال‌ها در فضای مجازی مثل گرگ درنده هستند و ما باید جوانانمان را از دست این گرگ‌ها نجات دهیم، زیرا این سایت‌ها و فضای مجازی مسموم تبدیل شده اند به قتلگاهی برای جوانان این مرز و بوم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار