شهردار تبریز، با اشاره به حضور موثر شهرداری تبریز در هشتمین نمایشگاه شهرایده‌آل کیش گفت: فرصت‌های ارتباطی و زمینه‌های مشارکت و سرمایه‌پذیری این نمایشگاه، در خدمت برنامه‌های گردشگری تبریز 2018 خواهدبود.
کد خبر: ۸۹۷۰۰۶۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

به‌ گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین‌باهر، در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه شهرایده‌آل کیش و افتتاح غرفه تبریز، با بیان این مطلب اظهار داشت: شهرداری تبریز با مجموعه‌ای از دستاوردها و قابلیت‌های مدیریت شهری به ویژه در حوزه گردشگری، در هشتمین نمایشگاه شهرایده‌آل کیش حضور یافته است.

وی اضافه کرد: غرفه تبریز، در مدت برگزاری نمایشگاه، میزبان ارتباطات و تعامل‌های راهگشای حوزه گردشگری خواهد بود.

شهین‌باهر با بیان این‌که تبریز از امروز به صورت رسمی، پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی است، گفت: شهرداری تبریز با اولویت راهکارهای توسعه گردشگری در نمایشگاه شهر ایده‌آل کیش حضور یافته و مصمم است از فرصت‌های ارتباطی این نمایشگاه، برای پربار ساختن برنامه‌های 2018، میزبانی گروه‌های گردشگری، دیدار با مدیران شهری و فعالان گردشگری بهره بگیرد.

شهردار تبریز با اشاره به فرصت‌ فناوری‌های حوزه مدیریت شهری در این نمایشگاه اضافه کرد: عبور از رویه‌های منسوخ در بحث‌های خدماتی و عمرانی، و نهادینه‌کردن برنامه‌های هوشمندسازی شهری، از اهم اهداف این نمایشگاه است که می‌تواند در شاخص‌های هزینه و درآمد شهرداری‌ها تاثیرگذار باشد.

وی اظهار داشت: در حوزه انتقال فناوری‌های نمایشگاه، شاهد همگرایی‌ ویژه‌ای بین شرکت‌های دانش‌بنیان، گروه‌های صنعتی و شهرداری‌ها هستیم و قصد داریم ضمن ارائه تجربیات اجرایی شهر تبریز، از ایده‌های سایر گروه‌ها نیز بهره بگیرم.

هشتمین نمایشگاه شهر ایده آل با هدف ارایه آخرین دستاوردهای حوزه مدیریت شهری با حضور معاون امور شهرداري هاي سازمان شهرداريها و دهياريهاي كشور، شهردار تبریز و جمعی از مقامات کشوری و اعضای شورای شهر و شهرداران سراسرکشور درمرکز نمایشگاه های بین المللی کیش به مدت چهار روز آغاز به کار کرده‌است.

ایجاد تعامل بین عرضه کنندگان و تجهیزات،خدمات و فناوری مورد نیاز در یک شهر ایده آل با دست اندرکاران مدیریت شهری اعم از شهرداران ،شوراهای شهر،استانداران ،پیمانکاران و مهندسان مشاور، کمک به توسعه فروش عرضه کنندگان ارتقای مدیریت شهری ،ارائه الگو های شهر های ایده آل ،انتقال فناوری روز دنیا و دانش در حوزه مدیریت شهری؛ مهم ترین اهداف برگزاری هشتمین نمایشگاه و همایش شهر ایده آل است.

ارسال نظرات