خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت اسدیه گفت: مطمئن باشید تمام حرکات و رفتارهایی که توسط سران استکبار جلوه داده می شود و به بهانه های مختلف تقویت می شود بر خلاف اسلام ، انسانیت و جامعه می باشد.
کد خبر: ۸۹۷۰۱۰۳
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، "مولوی عبدالهی" امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان با بیان اینکه سپاه پاسداران دستاوردهای بسیار زیادی را برای نظام به همراه داشته است گفت: در دوران ۸ سال دفاع مقدس و بعد از آن سپاه و بسیج خوش درخشیدند و مردم از آنها راضی هستند.

وی به اقدامات سپاه در موضوع محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: امنیت و آرامش مورد تأیید کلیه اقشار مردم می باشد و هیچ کس دوست ندارد مورد ناامنی قرار گیرد و به همین خاطر می باشد که اسلام این مسئله یعنی امنیت را به طور ویژه به رخ مردم می کشد.

وی با بیان اینکه امنیت در رأس همه امور می باشد گفت: جامعه ای که از امنیت برخوردار نباشد هیچی ندارد.

مولوی عبدالهی به اتفاقات اخیر در بعضی از شهر ها اشاره کرد و افزود: امکان دارد بعضی از مردم گرفتار باشند، مطالبه دارند، گرانی می باشد اما در این موضوع هیچ بحثی نیست ولی کسانی که خواسته باشند حق کل جامعه را سلب کنند و امنیت را از مردم بگیرند اینها مجرمان سنگینی هستند.

وی با بیان اینکه هر کسی را که آمریکا و اسرائیل تأیید کرد بدانید که آن گروه با اسلام مشکل دارد گفت: مطمئن باشید تمام حرکات و رفتارهایی که توسط سران استکبار جلوه داده می شود و به بهانه های مختلف تقویت می شود بر خلاف اسلام ، انسانیت و جامعه می باشد.

وی افزود: امروز کسانی از اتفاقات اخیر جامعه خوشحال می شوند که حکام میانمار را مدال می دهند و تقویت می کنند که مسلمانان را زنده به گور کنند.

وی بر تقویت وحدت و اتحاد شیعه و سنی تاکید کرد و افزود: دشمنان ایران اسلامی آرزوی براندازی نظام را به گور خواهند برد.

امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه از جناب خدادادی به عنوان فردی بااخلاق و مسئولیت پذیر یاد کرد و گفت: در این چند سالی که در خدمتشان بودیم درد و مشکلات مردم را می شنیدند و برایشان کارگشایی می کردند.

وی در پایان بر حل مشکلات مردم توسط مسئولین تأکید کرد و گفت: اگر مسئولی نمی تواند مشکل شخصی را برطرف نماید لااقل روی خوشی به ارباب رجو نشان دهد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها