خبرهای داغ:
امام جمعه درمیان:

بسیج نقطه امید، بازوی توانمند و امید آینده ولایت و مردم

امام جمعه شهرستان درمیان گفت: مسئولین می بایست از مردم کارگشایی و دلجویی کنند و اجازه ندهند مردم نسبت به نظام دلخور و کدورتی داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۷۰۱۰۵
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، "حجت الاسلام سید علیرضا حسینی" امام جمعه شهرستان درمیان در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان از سپاه و بسیج به عنوان نورچشم امام یاد کرد و گفت: بسیج نقطه امید ، بازوی توانمند و امید آینده ولایت و مردم می باشد.
 
وی با بیان اینکه برکات سپاه و بسیج را درعرصه های مختلف از جمله در هشت سال دفاع مقدس، عرصه های فرهنگی، سازندگی و اقتصادی شاهد بوده ایم و امروز افتخار می کنیم که این تفکر ، یعنی تفکر اتحاد و انسجام مردم و محرومان به نفع خودشان حتی در کشورهای همسایه مانند عراق و سوریه جواب داده است.

امام جمعه شهرستان افزود: آنچه که  امروز متمایز می کند بسیج و سپاه را از سایر نهادهای انقلاب نهاد، جذبه مردمی و نفوذ در دلهای آحاد مردم خصوصا آیندگان ، آینده سازان و به خصوص نسل جوان می باشد.
وی از جناب خدادادی به عنوان پاسداری تراز انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: جناب خدادادی از روحیه ای با اندیشه ای کاملا تقریبی و با رویکرد کاملا تعاملی برخوردار بود.

حجت الاسلام حسینی بالاترین ثواب را خدمت بی منت به مردم عنوان کرد و افزود: مسئولین می بایست از مردم کارگشایی و دلجویی کنند و اجازه ندهند مردم نسبت به نطام دلخور و کدورتی داشته باشند.

وی به اتفاقات اخیر در بعضی از شهرهای کشور اشاره کرد و گفت: مهمترین وظیفه ما روشنگری ، اتحاد و خدمت لحظه افزون به مردم می باشد.

امام جمعه شهرستان در پایان از زحمات چندین ساله برادر خدادادی تقدیر و تشکر کرد و برای برادر فاطمی نسب آرزوی موفقیت و سربلندی از درگاه ایزد منان خواستار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار