استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم معرفی سرپرست فرمانداراستوار بودن جمهوری اسلامی ایران بر پایه عشق ملتی بویراحمد گفت: خدمت به مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب افتخاری بزرگ برای مدیران است و کسانی که سکان مدیریتی را به دست می‌گیرند باید قدر دان فرصت خدمت واقعی به مردم باشند.
کد خبر: ۸۹۷۰۱۳۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸
علی محمد احمدی همچنین در بخش دیگری از سخنانش به ضرورت اجرای زیرساخت‌های مورد نیاز در مرکز استان اشاره کرد و افزود: تقویت این زیرساخت‌ها در سایه همت جمعی امکان پذیر است و تحقق آن به توسعه‌ی استان هم منجر می‌شود.
وی با بیان اینکه شهر یاسوج باید به لحاظ کیفی و رفاهی در خور فرهنگ و تمدن مردم باشد از ادارات و دستگاه‌های خدماتی خواست برای سامان دادن این شهر در زمینه‌های گردشگری، مبلمان شهری و زیبا سازی عمومی همتی مضاعف کنند.
نماینده مردم بویر احمد و دنا در این مراسم هم پرهیز از حاشیه سازی را عاملی مهم در تحقق اهداف کلان دانست و افزود: برای عزتمندی و رسیدن به افق‌های پیش رو باید بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های قومی قبیله‌ای و جغرافیایی تلاش کرد.
غلام محمد زارعی به خدمات نظام در حوزه‌ی انتخابیه‌ی خود اشاره کرد و افزود: توسعه‌ی راه‌های روستایی از مصادیق توجه دولت به مناطق محروم بوده است.
وی توسعه پرواز‌های فرودگاه یاسوج و امکان فرود هواپیما‌های متوسط در شب را از دیگر اقدامات انجام گرفته در توسعه فرودگاه یاسوج دانست.
نظری فرماندار سابق بویراحمد با ارائه گزارشی از مجموعه خدمات خود در زمان تصدی این فرمانداری گفت: ۷۰۰ هزار متر مربع آسفالت همچنین زیر سازی و بهسازی معابر و ارائه خدمات دیگر در این شهرستان را از مهم‌ترین فعالیت‌های انجام گرفته طی سال‌های اخیر عنوان کرد.
کناری فرماندار بویراحمد در سخنانی همدلی و همراهی مردم و مسئولان برای تحقق اهداف راهبردی خود را خواستار شد.
در این مراسم استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حکمی آقای شاهرخ کناری به سمت سرپرستی فرمانداری بویر احمد منصوب و از خدمات آقای نظری فرماندار پیشین قدر دانی شد.
ارسال نظرات