استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی و امنیتی استانداری گفت: نظام مقدسمعرفی معاون سیاسی و امنیتی استاندار جمهوری اسلامی در طول تاریخ خود با هوشمندی ملت ایران، رهبری امام خمینی(ره) و درایت رهبر معظم انقلاب از گردنه‌های سخت عبور کرده است و اکنون جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از کشورهای تاثیرگذار و نافع در عرصه‌های بین‌المللی به شمار می رود.
کد خبر: ۸۹۷۰۱۴۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
احمدی با اشاره به حوادث اخیر در چند شهر کشور افزود: نظام سلطه از توسعه و پیشرفت این کشور پریشان و به همین دلیل در حال توطئه چینی علیه ما است، اما با هوشیاری همیشگی ملت ما این توطئه‌ها نقش بر آب خواهد شد.
وی اعتراضات اخیر گروهی از مردم را ناشی از مشکلات اقتصادی دانست و گفت: برخی از جوانان ما به دلیل مشکلات اقتصادی اعتراضاتی دارند و این اعتراضات از نوع معیشت است، اما دشمنان ما تلاش می‌کنند با سوء استفاده ازمطالبات مردم به این اعتراضات رنگ و بوی سیاسی بدهند که باید دقت کنیم این دسیسه به نتیجه نرسد.
استاندار به بی تفاوتی برخی مدیران اشاره کرد و گفت: مدیر بی تفاوت با سیاست‌های دشمن که نشان دادن ناکارامدی نظام است، همراهی می‌کند و به طور حتم این مدیران به کارآمدی نظام ضربه خواهند زد.
احمدی با بیان اینکه مدیران انقلابی همانند یک سرباز، همیشه آماده به خدمت هستند از مسئولان و مدیران خواست با پرهیز از روزمرگی در بین مردم حاضر شوند و پاسخگوی مطالبات آنان باشند.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا هم در این مراسم مهم‌ترین مشکل مردم استان را در بخش‌های تولید و اشتغال دانست و گفت: دشمن با سوء استفاده از اعتراضات اقتصادی و معیشتی مردم قصد تضعیف نظام را دارد که باید هوشیار باشیم.
زارعی با اشاره به نقش رسانه‌ها در توسعه استان گفت: رسانه‌ها نقش بزرگی در حوزه‌های مختلف بر عهده دارند و اگر به جای پرداختن به حاشیه‌های بی پایه و بی اساس، به مسائل اصلی بپردازیم، تحول بزرگی در توسعه استان رخ خواهد داد.
در این جلسه معاون سیاسی و امنیتی جدید استاندار هم با تاکید بر تلاش برای توسعه همه جانبه استان گفت: بهبود ظرفیت‌های امنیتی و اجتماعی، به کاهش مشکلات پیش روی توسعه استان کمک می‌کند.
در پایان این مراسم محمد کاظم نظری با حکم وزیر کشور به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری منصوب و ازخدمات فتاح محمدی معاون پیشین تجلیل شد.
نظری پیش از این فرماندار شهرستان بویراحمد بود.
ارسال نظرات