خبرهای داغ:
مسؤول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه:

روحانیت پیشگام جبهه‌های شهادت و ایثار بوده‌اند / شهدا با خون خود به جامعه ما آبرو و حیثیت بخشیدند

مسؤول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه گفت: در تاریخ حوزه‌های علمیه دیده می‌شود که روحانیت پیشگام جبهه‌های شهادت و ایثار بوده‌اند بنا بر این یاد و خاطره‌ این شهدا باید گرامی داشته شده و وظیفه ما است که از آن‌ها یاد کنیم و امیدواریم این تاریخ نورانی منجر به یک آینده نورانی‌تر شود.
کد خبر: ۸۹۷۰۱۶۹
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری دو‌شنبه شب در دومین برنامه کنگره هزار روحانی شهید استان قم که با عنوان تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران روحانی جبهه مقاومت در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی (ره) ‌برگزار شد، با بیان اینکه زنده‌ نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا ضروری است اظهار کرد: کنگره شهدای روحانی استان قم برنامه‌های مختلف و متنوعی را از نهم تا نوزدهم دی برای تجلیل از بیش از یک‌هزار روحانی‌ شهید استان قم طراحی کرده است.

وی افزود: همه ما مدیون خون شهدا هستیم چرا که شهدا با خون خود به جامعه ما آبرو و حیثیت بخشیدند و عنوان برنامه امشب نیز یک نماد از تاریخی است که به زندگی اهل بیت (ع) بازمی‌گردد.

مسؤول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: روحانیت همواره در عرصه مبارزه به ظالمان، حمایت از مظلومان و جهاد و شهادت پیشتاز بوده است و این یک افتخار بزرگ برای حوزه‌های علمیه و روحانیت است.

وی ادامه داد: در تاریخ حوزه‌های علمیه دیده می‌شود که روحانیت پیشگام جبهه‌های شهادت و ایثار بوده‌اند بنا بر این یاد و خاطره‌ این شهدا باید گرامی داشته شود و وظیفه ما است که از آن‌ها یاد کنیم و امیدواریم این تاریخ نورانی منجر به یک آینده نورانی‌تر شود.

حسینی‌کوهساری اظهار کرد: احیای دین اسلام در سراسر جهان به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی است و اکنون باید همه روحانیون یک مبلغ برای دین اسلام در سراسر جهان باشیم.

وی تصریح کرد: اکنون همه ما بر سفره پرنعمت شهدا نشسته‌ایم و باید قدردان خون شهدا و ایستادگی خانواده‌های شهدا در طول تاریخ انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و وطن باشیم و در ادامه راه شهدا استوارتر از همیشه گام برداریم.

مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه گفت: شهدا با خون خود آزادی و شرف را برای ما به ارمغان آوردند و ولایتمداری و شهادت طلبی مهمترین وظیفه ما در استمرار راه شهداست.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  طبق فرمایش مقام معظم رهبری یاد شهدا باید همیشه در فضای جامعه زنده بماند که یادواره شهدا بهترین فرصت برای آشنایی نسل جوان با آرمان شهدا است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار