معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه ستاد سامان‌دهی امور جوانان استان و مراسم تجلیل از فعالان سامان‌دهی اوقات فراغت، با تأکید بر این‌که مهندسی اجتماعی و فرهنگی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، گفت: همه نهادهای مسئول جهت اعتلای فرهنگ اوقات فراغت، به شناخت نیازها و خواسته‌های مردم پرداخته و جوابگوی آنها باشند.
کد خبر: ۸۹۷۰۱۷۳
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری استان، رحیم شهرتی‌فر با قدردانی از نقش تاثیرگذار تشکل‌های مردمی در این راستا، افزود: تشکل های مردمی بدون هیچ توقع از بودجه عمومی، خیرخواهانه در راستای رفع نیازهای جامعه در زمینه اوقات فراغت تلاش می کنند.
وی با اشاره به این‌که 21 دستگاه اجرایی استان در این زمینه همکاری کرده‌اند، افزود: اگر بخواهیم آمار قابل اعتماد در اختیار مردم قرار دهیم باید اطلاعات خدمات اوقات فراغت دستگاه ها به طور کامل در پرتال ثبت شود.
شهرتی‌فر تاکید کرد: دستگاه های اجرایی، تشکل ها و سازمان های مردم نهاد در خدمت به هم نوعان جهت تقویت هویت اسلامی، منافع ملی، آموزش مصالح نظام اسلامی در جامعه اهتمام جدی ورزند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اتفاقات ناگوار در مسابقه تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس و توهین عده‌ای تماشاگرنما به مردم آذربایجان، گفت: انتظار داریم تماشاگران تیم تراکتور سازی با فرهنگ و ادب خود، در مقابل بی ادبی که در تهران رخ داد، عمل کنند و به آنها ادب  بیاموزند.
در پایان این جلسه از فعالان و مدیران دستگاه های اجرایی برتر و کارشناسان فعال در زمینه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تجلیل شد.  

ارسال نظرات