مراسم گرامی داشت سالگرد حماسه نهم دی در مسجد صاحب الزمان (عج) بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۰۱۸۴
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، به مناسبت سالگرد حماسه نهم دی و فتنه ۸۸ مراسم گرامی داشتی با حضور اقبال فرماندار، حجت الاسلام گندمی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیر، حجت الاسلام اخوان امام جمعه موقت، حجت الاسلام خوشنام مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه و فرمانده ناحیه مقاومت و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم ولائی بهاباد در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهرستان برگزارشد.
سرهنگ پاسدار حامد حرزاده سالروز حماسه نهم دیماه ۸۸ را گرامی داشت وگفت: حماسه بزرگ ۹ دی روز بصیرت، پیوند با امام امت و تکرار تاریخ کربلای حسینی بود.
وی با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ برای براندازی نظام اسلامی طراحی شده بود، گفت: حضور گسترده مردم ولایتمدار در روز نهم دی، توطئه آمریکا، استکبار جهانی و ایادی داخلی آنان را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی خنثی و دشمنان این انقلاب را ناامید کرد.
این هادی سیاسی تصریح کرد: مردم ایران در راهپیمایی نهم دی سال ۸۸ برای محکومیت حرمت شکنی عاشورای حسینی همان سال با حضور چشمگیرخود، بصیرت و هوشیاری ملت مسلمان را به رخ جهانیان کشیدند، این حضور پُر شور برای همیشه به عنوان حماسه‌ای ماندگار در تاریخ ایران به ثبت رسید.
حرزاده با بیان اینکه استکبار جهانی در سال ۸۸ تلاش خود را برای تجزیه نظام و انقلاب شکوهمند ایران بکار برد اظهارداشت: مردم با حماسه آفرینی در ۹ دی همان سال، پاسخ کوبنده‌ای به توطئه‌های آنان دادند.
وی بااشاره به اینکه حماسه ۹ دی خط پایانی بر توطئه‌ها و فتنه، فتنه گران و دشمنان نظام و انقلاب در داخل و خارج از کشور بود گفت:همین حضور مردم موجب شد که روز نهم دی‌ماه به عنوان روز «بصیرت» تبدیل و در تاریخ کشور ماندگار شود.
اجرای تواشیح و دکلمه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
ارسال نظرات