آیه اله طبرسی: همایش بزرگ بصیرت ، تکرار تاریخ آگاهی ملت از توطئه دشمن و حفظ ارزشهای دینی ، انقلابی ، رهبری و ولایت فقیه است .
کد خبر: ۸۹۷۰۱۹۰
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت الله طبرسی در همایش بزرگ بصیرت مردم حزب الله و شهیدپرور بندپی غربی در مسجد جامع روستای مقریکلای بند پی غربی گفت: همایش بزرگ بصیرت ، تکرار تاریخ آگاهی ملت از توطئه دشمن و حفظ ارزشهای دینی ، انقلابی ، رهبری و ولایت فقیه است .

وی با اشاره به حضور پر شورمردم در گرامیداشت نهم دی گفت: این جلسات با این کیفیت و شور جمعیت مردم را باید همواره داشته باشیم تا تاریخ ما فراموش نشود و ما این روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت و این روز مهم و سرنوشت ساز را گرامی میداریم

ایت الله طبرسی اضافه کرد: اگر مردم هوشیار نباشند و به خواب روند بدانید دشمن نمی خوابد و بیدار است و ما باید بیدار و آگاه باشیم و همواره گوش به فرمان رهبری قدم برداریم . این انقلاب ما انقلاب الهی و رهبری را که در تاریخ کم نظیر است و این عزتمندی را که با هویت مردم ایران می باشد حفظ کنیم

اماجمعه ساری افزود: فتنه با نفاق شروع شد و ادامه یافت وفتنه گران به تخریبگری اقتصادی ، اجتماعی و اموال عمومی دست زدند که مردم با دیدن توهین فتنه گران به ارزشها پای به میدان نهاده و به صحنه آمدند تا اذناب داخلی دشمن را سرکوب کردند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها