شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد در نامه ای خطاب به رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و کمیسیون تلفیق بودجه سال 97، نوشت: بودجه 97 آزمونی است برای شما و هکارانتان که وکیل الدوله هستید یا وکیل مردم
کد خبر: ۸۹۷۰۱۹۶
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶
شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان در نامه‌ای خطاب به غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ ضمن به حق دانستن گله مندی مردم از وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی موجود خواهان رسیدگی به این وضعیت و رساندن صدای مردم به گوش مسئولین دولتی و نمایندگان مجلس شدند.

متن نامه به شرح زیر می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر تاجگردون نماینده محترم شهرستان‌های باشت و گچساران
سلام علیکم
ابتداء از مواضع خوب و به موقع شما در خصوص حفاظت از مراتع و انتشار نامه سرگشاده به استاندار محترم جهت جلوگیری از این سرمایه‌های ملی و همچنین صحبت‌های اخیر شما نسبت به عدم تصویب تمام موارد بودجه ۹۷ تشکر می‌کنیم.
همانگونه که مستحضر هستید اعتراضات این روز‌های مردمی به وضعیت اقتصادی کشور و روند موجود سبب شده است تا نگاه‌ها به چرایی و سپس چگونگی حل آن متمرکز گردد، از آن جایی که جنابعالی ریاست کمیسیون تلفیق در مجلس شورای اسلامی را برعهده دارید باید این نکته را مدنظرتان قرار دهید که گله‌ها و شکایت‌های مردمی می‌بایست از کانال شما و با تصمیمات این کمیسیون به سمع و نظر دولتی‌ها و مجلسی‌ها برسد؛ پس شایسته است که در تصمیمات و موضع گیری‌ها دغدغه مردم مدنظر باشد.
بودجه سال ۹۷ از درآمد‌هایی سخن میگویید که فشار برمردم را افزایش خواهد داد و در توجیه آن مردم را حواله میدهند به آینده جهت اشتغال بیشتر، این امر در این شرایط رضایت بخش نیست و مردم معترض نگران از همین تصمیم هستند.
مجالی بر نقد و بررسی بودجه ۹۷ در این نامه نیست، اما رصد ورودی‌ها و خروجی‌های این لایحه ما را به این نتیجه می‌رساند که فشار بر مردم در سال پیش رو بیش از گذشته خواهد شد.
در پایان تقاضای ما و مردم از شما این است تا ضمن دفاع از مطالبات مردمی و توجه به مشکلات معیشتی آن‌ها این نکته را مدنظر قرار دهید که بودجه ۹۷ آزمونی است برای شما و هکارانتان که وکیل الدوله هستید یا وکیل مردم.
ارسال نظرات