سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل،
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل گفت:، بازخوانی فتنه ۸۸ را موجب ارتقاء بصیرت ملت ایران دانست و افزود: آن‌هایی که در این انقلاب هستند این تکرار را برای خود درس عبرت می‌دانند، ولی آن‌هایی که از قطار انقلاب پیاده شدند این تکرار برای آن‌ها سخت و نگران کننده خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۷۰۲۰۳
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

بازخوانی فتنه 88 را موجب ارتقاء بصیرت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین حسین نوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل در همایش بصیرتی بسیجیان سپاه ناحیه اردبیل که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد با بیان اینکه ۹دی ماه به تأسی از فرهنگ عاشورا خلق شد گفت: این روز یوم الله است و این ویژگی ها را داشته است که در آن روز مردم احساس خطر کردند و فهمیدند دشمن اصل نظام را نشانه گرفته است و به صورت خودجوش به خیابان ها آمدند و فتنه ۸ ماهه را جمع آوری نمودند.

وی بازخوانی فتنه 88 را موجب ارتقاء بصیرت ملت ایران دانست و افزود: آنهایی که در این انقلاب هستند این تکرار را برای خود درس عبرت می دانند ولی آنهایی که از قطار انقلاب پیاده شدند این تکرار برای آنها سخت و نگران کننده خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل با اشاره به آشوب های اخیر در خیابان های کشور، این حرکت را عملی دشمن شاد کن و غیر قانونی دانست و افزود: اعتراض به گرانی ها و مشکلات اقتصادی کشور حق قانونی مردم بوده و تنها از طریق قانونی موثر خواهد بود و آسیب زدن به اموال عمومی تنها به ضرر خود شهروندان است.

وی آشوبگران خیابانی را سربازان اجیر شده آمریکا عنوان کرد و گفت: آنهایی که پرچم ایران را به آتش می کشند و به اموال مردمی آسیب می رسانند، هرگز ایرانی نیستند بلکه اجیر شده جبهه عبری، عربی و غربی می باشند تا با برپایی آشوب در ایران موجب نگرانی دوستان انقلاب و مخل امنیت باشند.

وی گرانی های اخیر را در کشور یادآور شد و افزود: این گرانی ها محصول 5 سال وعده های زمین مانده دولت است و لازم است تدابیری اندیشیده شده و پاسخگوی مشکلات اقتصادی مردم بود.

حجت الاسلام والمسلمین نوری در ادامه از مردم با بصیرت ایران اسلامی خواست تا به وعده ها و فریب های دشمنان و بیگانگان هرگز توجه نکنند و با اتحاد و همدلی و اتخاذ شیوه صحیح انتقاد نقشه های دشمنان را در ایجاد فتنه جدید نقش برآب نمایند.

ارسال نظرات