یادداشت/

فتنه و ضرورت هوشیاری در برابر فتنه گران

در طی چند سال گذشته تحریم‌های ظالمانه نظام سلطه شرایطی را رقم زد که مردم ایران به خوبی با حقیقت فریبکار آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگر مدعیان حافظ حقوق بشر آشنا شدند و به خوبی اشک تمساح‌های انان را شناخته اند، حال آنکه فتنه‌های امروز آنان نیز تحمیل تحریم‌های بیشتری را می‌تواند در پی داشته باشد
کد خبر: ۸۹۷۰۲۱۷
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از آنجایی که نظام سلطه اهداف خود را در منطقه خاورمیانه از دست رفته می‌دید با ایجاد حربه‌های متفاوت درصدد برآمد تا در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بایستد.

در سال‌هایی که انقلاب اسلامی هنوز به شکل واقعی خود نرسیده بود استکبار جهانی با ایجاد موج ترور‌ها و خشونت طلبی‌ها در شهر‌های مرزنشین کشور در پی ایجاد ناامنی و القای ناتوانی حکومت مرکزی در از بین بردن آن‌ها برآمد و پس از ان با تحمیل یک جنگ نیابتی فروپاشی نظام را در دستور کار خود قرار داد.

با گذشت دهه نخست از عمر انقلاب اسلامی و پشت سرگذاشتن ۸ سال جنگ تحمیلی دشمن به خوبی دریافته بود که دیگر نخواهد توانست با زور اسلحه در برابر پیشرفت و ترقی روز افزون انقلاب اسلامی بایستد.

پس از اینکه حیله‌های دشمنان در هشت سال دفاع مقدس ناکام ماند، پروژه جدید با عنوان هجمه فرهنگی در دستور کار نظام سلطه و در راس انان آمریکای جنایتکار قرار گرفت.

پروژه هجمه فرهنگی دشمن با هدف استحاله فرهنگی ادامه یافت و با گذشت کمتر از یک دهه در تیرماه سال ۷۸ شاهد بروز فتنه گری‌هایی در برخی از شهر‌های کشور بودیم که منجر به بروز موج جدید تحریم‌های اتحادیه اروپا و نیز آمریکا شد.

پس از گذشت از این قبیل حوادث و با گسترش فضای مجازی و فناوری‌های روز در سال‌های آغازین دهه ۸۰ دشمن به دنبال راهبردی جدید در مقابله با انقلاب اسلامی برآمد تا اینکه در سال ۸۸ و با آغاز انتخابات ریاست جمهوری پروژه فتنه‌ای جدید به صورت عملی آغاز گردید.

نظام سلطه که به دنبال دست یابی به اهداف خود در منطقه خاورمیانه بود با قراردادن افرادی دست نشانده در انتخابات سال ۸۸ با ایجاد فتنه و آشوب در پی بی ثبات نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی بود که یکبار دیگر اهداف خود را با حضور باشکوه مردم در حماسه یوم الله نهم دی ماه از دست رفته دید.

در واقع نهم دی ماه روزی بود که مردم با پاسخی دندان شکن چهره واقعی دشمنان نظام را نشان دادند و مانع از ادامه فتنه انگیزی‌ها شدند.

اما هم اکنون و با گذشت ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی نظام استکباری به سرکردگی آمریکا و انگلیس یکبار دیگر در پی ان هستند تا با دروغ پراکنی و تفرقه انگیزی فتنه‌ای جدید را برنامه ریزی نمایند حال انکه مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی به خوبی فتنه را می‌شناسند و با بصیرت در برابر دشمنان نظام می‌ایستند.

مردمی که به خوبی خود حافظان امنیت و آرامش کشور هستند و تاریخ نشان داده است که آشوبگران را نبخشیده و نخواهند بخشید.

در طی چند سال گذشته تحریم‌های ظالمانه نظام سلطه شرایطی را رقم زد که مردم ایران به خوبی با حقیقت فریبکار آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگر مدعیان حافظ حقوق بشر آشنا شدند و به خوبی اشک تمساح‌های انان را شناخته اند، حال آنکه فتنه‌های امروز آنان نیز تحمیل تحریم‌های بیشتری را می‌تواند در پی داشته باشد

امروز فتنه شاید به شکلی دیگر خود را نمایان کرده باشد، اما ضرورت هوشیاری در برابر ان بیش از پیش احساس می‌شود و این جز با نگاهی با بصیرت میسر نخواهد بود.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار