فرمانده اسبق سپاه شاهرود:

دشمنان تمام تلاش خود را برای ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین بکار گرفته اند

فرمانده اسبق سپاه شاهرود در نشست بصیرتی پایگاه علی ابن ابیطالب (ع) گفت: دشمنان تمام تلاش خود را برای ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین و اختلاف در بین مسئولین نظام و انقلاب به کار گرفته و اینجا باید بصیرت و هوشیاری حفظ کرد و در سال ۸۸ نشان داد که اگر بصیرت باشد توطئه دشمنان خنثی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۰۲۳۵
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین ابوترابی در گردهمایی بصیرتی که به همت پایگاه علی ابن ابیطالب (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات علی (ع) در مسجد امام علی (ع) شهرک انقلاب شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و تحقق وعده الهی در برپایی حکومت اسلامی در جهان اظهار کرد: با استقرار جمهوری اسلامی، استکبار جهانی نظامی را در برابر خود دیدند که با همه اهداف و نگرش‌های آنان مخالف است و قدرتی جدای از شرق و غرب را ایجاد کرده که شعار انقلابی گری و معنویت را سر می‌دهد.
وی افزود: این موضوع سبب شد تا دشمنان تمام تلاش خود را به کار بندند تا بتواند این نظام نو پا را سرنگون سازند و در این مسیر از هر نقشه‌ای استفاده کردند و جنگ سخت و نیمه سخت و نرم و هوشمندانه را بکار گرفتند، اما موفق نشدند.
ابوترابی با بیان اینکه مردم ما تجربه دوران هشت ساله دفاع مقدس را دارند بیان کرد: در این جنگ هشت ساله در ظاهر عراق به ما حمله کرده بود، اما استکبار جهانی با تمام توان از او حمایت نظامی و پشتیبانی و اطلاعاتی داشت و کشور و ملت ما تنها و با دست خالی در برابر دنیا ایستاد و پیروز شد و استکبار را به زانو در آورد.
وی تصریح کرد: بعد از جنگ استکبار به فکر تغییر ماهیت استکباری خود از سخت به نرم افتاد و هدف خود را فرهنگ و اعتقادات ملت ایران قرار داد و تلاش کرده با رسانه‌ها و به خصوص گسترش فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مردم را به سمت خود جذب کند که در این زمینه توانسته اقداماتی را انجام دهد.
فرمانده اسبق سپاه شاهرود ادامه داد: دشمن با استفاده از ابزار رسانه‌ای و القاء آنچه خود می‌خواهد تلاش دارد جامعه و به خصوص نسل جوان را جذب اهداف شوم خود نمایند و در فتنه ۸۸ از این ترفند استفاده کرده و به اهداف خود برسند.
وی اضافه کرد: دشمنان تمام تلاش خود را برای ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین و اختلاف در بین مسئولین نظام و انقلاب به کار گرفته و اینجا باید بصیرت و هوشیاری حفظ کرد و در سال ۸۸ نشان داد که اگر بصیرت باشد توطئه دشمنان خنثی می‌شود.
کارشناس سیاسی سپاه شاهرود با تاکید بر حفظ بصیرت و هوشیاری در کشور گفت: دشمن امروز نیز به طمع افتاده تا با استفاده از غفلت مسئولین و سوء استفاده برخی از مزدوران داخلی فتنه‌ای دیگر را به پا کند و باید همه مردم هوشیار باشند و در این دام گرفتار نشوند و مسئولین نیز به سخنان رهبری در این زمینه توجه کنند.
وی افزود: رهبری بر معیشت و اقتصاد مردم تاکید دارند و باید مسئولین بدان توجه داشته باشند چرا که امروز دشمن از این نقطه ضعف استفاده می‌کند و تلاش دارد بهره برداری کند و بصیرت ملت ما در این راه گره گشاست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار