مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران در مراسم بزرگداشت ۹ دی شهر کلاته خیج گفت: حضور با بصیرت در صحنه چشم طمع دشمنان و جهان خواران را کور خواهد کرد و پشتیبانی از ولایت راز ماندگاری انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۷۰۲۴۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام یدالله غلامی در مراسم بزرگداشت ۹ دی که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در مسجد جامع شهر کلاته خیج برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به بصیرت که مهمترین موضوع در حال حاضر است اشاره کرد و افزود: امروز مهمترین نیاز کشور و جامعه بصیرت و دشمن شناسی است چرا که دشمن تلاش دارد با ایجاد غبار در جامعه و استفاده از نارضایتی‌ها به اهداف شوم خود دست پیدا کند.
وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی از بدو تشکیل تاکنون استکبارجهانی را به عنوان دشمن اصلی خود در مقابل دیده است پس ما چشم و گوش بسته نیستیم و کاملاً به دشمن آگاه و دشمنی او را می‌دانیم، اما عده‌ای ساده لوح هستند که گول این دشمن را خورده و شیفته او شده اند.
غلامی با بیان اینکه ملت ما به فرمود: ه امام راحل از امت زمان پیامبر بهتر هستند گفت: ملت ما با اینکه نه پیامبر و ائمه را دیده اند، اما در ایمان خود راسخ هستند و از نائب امام زمان (عج) با دل و جان تبعیت کرده و در این مسیر تاکنون عقب ننشسته و نخواهند نشست.
وی ادامه داد: استکبار در تمام مدت دشمنی خود تلاش داشته بین امت و امام و مردم و مسئولین را جدایی ایجاد کند و هر زمان که فرصت پیدا کرده در این مسیر حرکت کرده و نقشه‌های خود را توسط مزدوران داخلی و منطقه‌ای خود به اجرا گذاشته است، اما غفلت از این دارد که این ملت او و توطئه هایش را به خوبی می‌شناسند و فریب نمی‌خورند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: امروز طمع دشمنان با دیدن مشکلات داخلی کشور برای ایجاد فتنه بیشتر شده است و ما باید مراقب باشیم و بصیرت و هوشیاری خود را حفظ و به فرمود: ه رهبری آب در آسیاب دشمن نریخته و در پازل نقشه او بازی نکنیم.
وی خاطر نشان کرد: رهبری در سخنان اخیر خود تاکید بر بصیرت و دشمن شناسی داشتند و به دولتمردان توصیه اکید کردند که مشکلات مردم را حل و فصل نمایند و ایجاد نارضایتی در قشر‌های مختلف جامعه ایجاد نکنند.
غلامی با اشاره به سهل انگاری برخی از مسئولین در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب و بیانات امام راحل و رهبری فرزانه انقلاب گفت: امامین انقلاب تاکید بر رسیدگی به اقشار مختلف مردم و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم داشته و دارند و مردم را، ولی نعمتان انقلاب می‌دانند، اما برخی این را باور ندارند و در مسیری دیگر حرکت می‌کنند.
وی با بیان اینکه رهبری انقلاب با رصد توطئه‌های دشمنان به موقع عمل می‌کنند افزود: اقتصاد مقاومتی راه کار مهم و اساسی در موضوع اقتصاد که پاشنه آشیل کشور و تمرکز دشمنان است می‌باشد که رهبری تاکید بر اقدام و عمل به هنگام دارند و مسئولین باید در عمل در این مسیر حرمت و باور داشته باشند که می‌شود و می‌توانیم.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با تقدیر از حضور حماسی مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب و پشتیبانی از نظام و انقلاب و ولایت گفت: این حضور با بصیرت در صحنه چشم طمع دشمنان و جهان خواران را قطع خواهد کرد و پشتیبانی از ولایت راز ماندگاری انقلاب اسلامی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها