نماینده بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در استان کردستان از برگزاری چهارمین جشنواره بین المللی مولودی خوانی هه تاو همزمان با ۲۴ تا ۲۶ تیر ماه سال ۹۷ در سنندج خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۰۲۴۵
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سامان احمدی، نماینده بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در استان کردستان اظهار کرد: چهارمین دوره جشنواره مولودی خوانی هه تاو با گستره بین المللی همزمان از ۲۴ تا ۲۶ تیر سال آینده به میزبانی شهر سنندج برگزار می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد چهارمین جشنواره مولودی خوانی رضوی «هه تاو» از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در کردستان است که در دو بخش مولودی خوانی و منقبت خوانی برگزار می‌شود.

احمدی همچنین گفت: دبیر تخصصی این دوره از جشنواره هه تاو به علیرضا غوثی از مداحان و دف نوازان استان کردستان و کار اجرایی جشنواره نیز به موسسه قرآنی ستایش واگذار شده است.

نماینده بنیاد امام رضا (ع) در استان کردستان با بیان اینکه در آینده نزدیک فراخوان شرکت در این جشنواره در بین مراکز و موسسات فرهنگی و هنری اعلام می‌شود، خاطر نشان کرد: این دوره از جشنواره هه تاو با نام یادواره خلیفه کریم صفوتی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات