خبرهای داغ:

تکثیر فرهنگ انقلاب اسلامی و تفکر جهادی در جهان بزرگ‌ترین مانع یکه‌تازی استکبار است

استاد حوزه علمیه گفت: روزی فرا می‌رسد که پرچم اسلام در بالاترین قلل این جهان به اهتزاز درخواهد آمد و استکبار و دشمنان می‌دانند که اگر این تفکر در دنیا تکثیر شود دیگر نمی‌توانند به این شکل در دنیا بتازند.
کد خبر: ۸۹۷۰۲۴۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

تکثیر فرهنگ انقلاب اسلامی و تفکر جهادی در جهان بزرگ‌ترین مانع یکه‌تازی استکبار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید حسین آقامیری در همایش تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران روحانی جبهه مقاومت اسلامی با محوریت "روحانیت، استکبارستیزی، حمایت از مظلومان" در مدرسه عالی امام خمینی(ره) به بیان خاطراتی از شهدای مدافع حرم پرداخت و اظهار داشت: مردمی که اهل جهاد در راه خدا باشند یقیناً به آن هدفی که دارند خواهند رسید و این وعده الهی در قرآن کریم است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به جهاد اکبر و جهاد اصغر گفت: انسان‌ها چه مجاهد راه اکبر و یا راه اصغر باشند، اگر در هدفشان دچار اشتباه شوند به هدف والای خود نمی‌رسند همان‌طور که برای گذشتن از سیم‌خاردارهای دشمن، ابتدا باید از سیم‌خاردارهای نفس گذشت.

وی ادامه داد: روزی فرا می‌رسد که پرچم اسلام در بالاترین قلل این جهان به اهتزاز درخواهد آمد و مدافعان حریم اهل‌بیت(ع)، مجاهدان همین راه هستند، سپاه و ارتش و بسیج ما و تمامی مدافعان حرم داخلی و خارجی، برای نابودی کفر دست‌به‌دست هم داده‌اند.

 آقامیری به شهید مهدی صابری از مدافعان افغانستانی حرم اشاره کرد و گفت: این شهید وصیت‌نامه‌ای 10 خطی دارد که فرازهای بسیار جالبی در آن نوشته‌ شده است، مادر این شهید والامقام می‌گوید که فرزندم از قطعی بودن شهادت خود خبر داشت.

وی درباره شهید ماجد ابراز کرد: شهید ماجد شخصیتی بود که به خاطر نجات یک کودک خردسال شیرخواره به شهادت رسید و زمانی که تیر تک‌تیرانداز به کمر او اصابت کرد، آن گلوله از قلب فرزند شیرخواره خارج شد و در طول تمام یک روزی که زنده بود، گریه می‌کرد و می‌گفت که دوست ندارم در دنیایی که به کودک شیرخواره رحم نمی‌کنند باشم.

استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی جغرافیا ندارد، تصریح کرد: استکبار و دشمنان می‌دانند که اگر این تفکر در دنیا تکثیر شود دیگر نمی‌توانند به این شکل در دنیا بتازند، جمهوری اسلامی ایران ام‌القری انقلاب اسلامی است.

وی به طلبه شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام مهدی مالامیری که طلاب ممتاز حوزه علمیه بود اشاره کرد و در ادامه گفت: حجت‌الاسلام محمدحسین محمدخانی فرمانده تیپ نجباء بود و حتی هم‌حجره‌ای‌های این شهید از اینکه وی فرمانده تیپ است خبر نداشتند، این در حالی است که اگر ماشین ما یک مدل‌ بالاتر برود دیگر هیچ‌کس را نمی‌شناسیم.

آقامیری با بیان اینکه برخی از بعضی سر و صداها در داخل کشور دلشان می‌لرزد و دیگرانی در خارج طمع می‌کنند که ریشه این انقلاب را خشک کنند، گفت: زمانی خواهد رسید که پرچم الله‌اکبر بر بالای کاخ کرملین، کاخ سفید و الیزه به اهتزاز درخواهد آمد و ندای الله‌اکبر در تمام جهان طنین‌انداز خواهد شد اما به تعبیر رهبر معظم انقلاب بالا رفتن از این قله هم سختی‌های خودش را دارد.

ارسال نظرات