یک مخترع بسیجی در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد

طراحی استارت آپ "مَلاتیما" برای حمایت از صنایع دستی هنرمندان

جعفری بیان داشت: کار این استارت آپ، حمایت از مخترعان و هنرمندان ایرانی است که کار صنایع دستی انجام می دهند و آثار هنری خلق می کنند.
کد خبر: ۸۹۷۰۲۴۹
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

سید محمد علی جعفری مخترع و نخبه بسیجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با ایده ها و اختراعات خود اظهار داشت: با بررسی هایی که در مورد نیاز بازار انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که حوزه " آیتی" بازار کار خوبی دارد.

وی افزود: بنابراین بنده و یکی از همکارانم در این حوزه آقای علی راسترو صرنی سیستمی را به نام "ملاتیما" طراحی و راه اندازی کردیم. " ملاتیما " یک وب سایت و استارت آپ است؛ کار این استارت آپ، حمایت از مخترعان و هنرمندان ایرانی است که کار صنایع دستی انجام می دهند و آثار هنری خلق می کنند.

این مخترع بسیجی خاطرنشان کرد:  ما در این وب سایت آثار هنرمندانی که قصد فروش صنایع دستی خود را دارند به فروش می گذاریم و به نوعی از آنها حمایت می کنیم.

جعفری در مورد شیوه کار و نحوه همکاری با هنرمندان در حوزه صنایع دستی تصریح کرد: نحوه همکاری ما با هنرمندان به این شکل است که تصاویر و ویدئو های تمام محصولات هنرمندان را در صفحه مخصوص آنها در همان وب سایت آپلود می کنیم و قیمت هایی که خود آنها تعیین می کنند برای محصولات قرار می هیم.

وی بیان داشت: مردم در وب سایت ملاتیما از این محصولات دیدن و خریداری می کنند و این کار باعث افزایش حرکت چرخه تولید ملی می شود.

 این نخبه بسیجی عنوان کرد: کشور ما در عرصه صنایع دستی توانایی ها و قابلیت های زیادی دارد. کار دست ارزش هنری بالایی دارد یعنی طراحی و ساخت محصولاتی که ما در این وب سایت به فروش می رسانیم ساعت ها از هنرمندان زمان می گیرد و متاسفانه در حال حاضر محصولات چینی به شدت در بازار مانور می دهند و اقتصاد هنرمندان صنایع دستی کشورمان را دچار مشکل کرده اند.

جعفری اظهار داشت: بنابراین ما به این فکر افتادیم که برای حل این مشکل کاری کنیم که هنرمندان محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مردم عرضه کنند .

این نخبه بسیجی ابراز داشت: ما برای تشویق هنرمندان این وب سایت را راه اندازی کردیم و فعلا هم هیچ سودی از آنها برای فروش محصولات شان دریافت نمی کنیم.

وی در پایان مطلب گفت: خوشبختانه از استارت آپ ملاتیما   استقبال بسیار خوبی شده و هنرمندان زیادی هستند که از این استارت آپ استفاده می کنند. نشانی این وب سایت  https://malatima.com می باشد.

 

ارسال نظرات